brand

Volkswagen ID.7 break a fost surprins pentru prima dată

Volkswagen ID.7 break a fost surprins pentru prima dată

La fel ca și Volkswagen ID. Vizzion concept din 2018 s-a transformat în sedanul electric ID.7, ne bucurăm să vă anunțăm că același lucru se va întâmpla și cu ID.7 2019. Vizzion Space. Spionii au dat peste un prototip al vagonului electric în apropiere de Kiel, în Germania, unde Grupul VW testa o serie de modele aparținând mai multor mărci ale sale. Acesta are deja caroseria de serie completă, ceea ce ne face să credem că premiera mondială ar putea avea loc în 2024.

Ca și în cazul prototipurilor sedanului ID.7, fratele său cu acoperiș lung poartă un camuflaj șiret care încearcă să imite o mașină cu motor cu combustie. Deghizarea derutantă vrea să ne facă să credem că avem de-a face cu un Passat Variant, dar noi știm mai bine. Grila frontală, priza de aer inferioară și capetele de eșapament sunt evident false, iar în plus, există o camuflaj inteligent în culoarea caroseriei. În plus, farurile și luminile spate rămân ascunse sub autocolante în încercarea de a ne pune pe gânduri.

Din punct de vedere mecanic, ar trebui să fie o imagine fidelă a sedanului, așa că așteptați-vă ca modelul inițial să aibă o configurație cu tracțiune spate și un singur motor care produce 282 de cai putere (210 kilowați). Ambele tipuri de caroserie sunt așteptate să genereze o versiune mai puternică cu două motoare, cu tracțiune integrală și aproape 400 de cai putere. În ceea ce privește bateria, puteți obține ID.7 cu pachete de 77 și 86 kWh și le puteți încărca la o putere de până la 200 kW.

Vagonul ar putea fi un pic mai lung decât sedanul, care se întinde pe o lungime generoasă de 195,3 inci (4961 milimetri). Logica ne spune că ampatamentul va fi preluat, la 2966 mm (116,8 inch), în timp ce coeficientul de rezistență la înaintare ar putea crește față de cel de 0,23 al berlinei. În timp ce ID.7, aflat la vânzare în prezent, promite o autonomie de până la 435 mile (700 de kilometri), break-ul ar putea să nu o egaleze din cauza greutății la gol ușor mai mare și a unui Cd mai slab.

Având în vedere că avem de-a face cu un vagon, capacitatea de încărcare ar trebui să depășească cu ușurință cei 532 de litri (aproape 19 picioare cubice) ai sedanului, grație părții din spate alungite și remodelate. Vorbind despre interior, puteți vedea deja ecranul tactil masiv de 15 inchi într-una dintre fotografiile spion alăturate. Fiind construit pe o platformă dedicată EV, vagonul ID.7 ar trebui să sosească cu spațiu amplu pentru picioare, ajutat de acel ampatament masiv.

Nu este singurul EV de acest tip în lucru, deoarece BMW a confirmat că va lansa un i5 Touring în 2024. Acestea două vor concura indirect într-un segment rarisim aince s putem număra toate wagonurile electrice pe degetele de la o mână.