Volkswagen ID.7 debutează cu o autonomie de până la 614 kilometri
Volkswagen ID.7 debutează ca noua berlină electrică emblematică a mărcii. Acesta sosește în Europa și China în această toamnă.
ID.7 este disponibil în două versiuni de echipare: Pro și Pro S. Ambele au un motor electric care produce 282 de cai putere (210 kilowați). Pro vine cu o baterie care are o capacitate brută de 82 de kilowați-oră (77 de kilowați-oră netă) care asigură o autonomie estimată în ciclu WLTP de 615 kilometri. Sistemul suportă o încărcare de 170-kW DC.
Pro S primește un pachet cu o capacitate brută de 91 kWh (86 kWh net) care oferă o autonomie estimată de 700 km. Capacitatea de încărcare DC este de 200 kW.
ID.7 are o lungime de 195,3 inci (4.961 milimetri) și un ampatament de 116,8 inci (2.966 mm). Aceste cifre sunt comparabile cu un sedan electric Mercedes-Benz EQE, care are 196,9 inci lungime și un ampatament de 122,8 inci. Fără a pune la socoteală oglinzile exterioare, VW are o lățime de 73,31 inci (1.862 mm). Coeficientul de rezistență a caroseriei este de până la 0,23, în funcție de echipamentele pe care le alege un cumpărător.
La interior, ID.7 este dotat standard cu un head-up display cu realitate augmentată. Tehnologia le permite designerilor să monteze un instrumentar de bord simplificat, care afișează doar informațiile necesare din punct de vedere legal, cum ar fi viteza vehiculului și diverse avertismente.
Sistemul de realitate augmentată face ca informațiile să pară a fi la diferite distanțe de șofer. De exemplu, viteza pare a fi aproape, dar săgețile de viraj par a fi mai departe. Informațiile afișate pot include elemente precum marcajele benzilor de circulație, informații privind distanța și limita de viteză. Comenzile de pe volan permit reglarea informațiilor de pe HUD în funcție de ceea ce dorește șoferul să vadă.
În centrul planșei de bord se află un sistem de infotainment de 15 inci. Glisierele tactile iluminate permit reglarea temperaturii din habitaclu și a volumului audio.
Sistemul Travel Assist include controlul adaptiv al vitezei de croazieră și schimbarea asistată a benzii de rulare. Tehnologia este capabilă să detecteze limitele de viteză și să ajusteze automat viteza vehiculului.
VW anunță că ID.7 are cel mai avansat sistem de aer condiționat al mărcii de la Phaeton încoace. Gurile de ventilație au motoare pentru a le mișca pe verticală și orizontală, astfel încât sistemul poate distribui aerul pe o suprafață mare a habitaclului. De asemenea, acesta răspunde la comenzile vocale. De exemplu, șoferul care spune "Bună ziua IDA, am mâinile reci", direcționează o rafală caldă către degetele persoanei și activează încălzirea volanului.
Cumpărătorii pot specifica scaune de înaltă tehnologie. Scaunele din față sunt disponibile cu reglaj electric până la 14 direcții. O funcție Climatronic utilizează senzori de temperatură și umiditate pentru a le încălzi sau răci automat. Un sistem de masaj are 10 perne de aer, iar o versiune premium adaugă încă două perne pentru a lucra asupra pelvisului și coloanei vertebrale a ocupantului.
Un acoperiș solar panoramic opțional are un panou din sticlă inteligentă. Un strat de cristale lichide dispersate în polimeri îi permite să treacă de la opac la transparent, fie printr-un buton, fie prin intermediul comenzilor vocale.
VW va construi ID.7 pentru piețele din Europa și America de Nord la uzina sa din Emden, Germania. Producția va începe în a doua jumătate a anului. Nu sunt disponibile detalii privind prețurile pentru nicio regiune.