brand

Ferrari KC23: Mașina de circuit cu panouri de caroserie mobile

Ferrari KC23: Mașina de circuit cu panouri de caroserie mobile

În urmă cu doar câteva săptămâni, Ferrari a prezentat modelul SF90 XX, iar acum dezvăluie o altă creație specială. KC23 este cu atât mai exclusivist cu cât va rămâne strict unicat, fără plăcuță de înmatriculare, întrucât este un model destinat exclusiv circuitului. Bazat pe 488 GT3, unicul Calul Rulant echipat cu uși fluture adoptă elemente de stil de la Vision Gran Turismo și hypercarul de anduranță 499P.

Mașina donatoare 488 GT3 Evo a fost supusă unor modificări semnificative, inclusiv aerodinamică activă obținută cu panouri laterale de caroserie motorizate pentru a deschide prizele de aer. Livrea de curse a dispărut, în favoarea unei noi vopsele numite Gold Mercury, care prezintă un finisaj asemănător aluminiului, grație metalului lichid încorporat în vopseaua în patru straturi. Comandat de "un client foarte imaginativ, pasionat și exigent", KC23 dispune de o aripă spate uriașă care poate fi opțional îndepărtată pentru a da un aspect mai neted părții din spate.

De asemenea, primește camere de luat vederi laterale în locul oglinzilor convenționale pentru o mai bună vizibilitate și, de asemenea, pentru a îmbunătăți fluxul de aer. Se deplasează pe jante de 18 inch cu anvelope slick, dar există și un set diferit cu aliaje de 21 inch în față și 22 inch în spate pentru ca mașina să arate frumos atunci când este expusă . Cu toate acestea, este important de precizat că KC23 - care a fost dezvoltat pe parcursul a mai mult de trei ani - rămâne o mașină de circuit, indiferent de modul în care este configurată.

Ferrari KC23: Mașina de circuit cu panouri de caroserie mobile

Deși mașina va rămâne un unicat, Ferrari menționează că stilul lui KC23 oferă o "privire ispititoare" asupra viitoarelor modele. În timp ce exteriorul a fost complet redesenat, interiorul păstrează configurația dezgolită, cu două scaune tip bucket și o varietate de comutatoare preluate de la 488 GT3 Evo. Există, de asemenea, o cușcă de rulare completă și un volan cu specificații de cursă cu un număr impresionant de 16 comenzi.

Ferrari nu spune dacă motorul V8 twin-turbo de 3,9 litri a rămas neschimbat față de mașina de curse. La 488 GT3 Evo lansat pentru sezonul 2020, motorul produce 600 CP la 7.000 rpm și 700 Nm (515 lb-ft) la 6.000 rpm, deși puterea depinde de seria de curse.

Vom vedea mai multe despre această mașină în cursul acestei săptămâni, deoarece Ferrari intenționează să o prezinte la Festivalul Vitezei de la Goodwood, care se desfășoară de joi până duminică.