Exteriorul SUV-ului electric Peugeot E-3008 a fost dezvăluit înainte de debutul complet din 12 septembrie
Peugeot pregătește următoarea generație 3008. Modelul actualizat va genera modelul complet electric E-3008, pe care producătorul auto îl prezintă în avanpremieră înainte de debutul complet al crossover-ului, care va avea loc pe 12 septembrie.
Aceasta este prima noastră privire completă a modelului redesenat din exterior, iar acesta arată ca un Peugeot modern fără camuflaj. E-3008 are faruri super-subțiri așezate sus pe fața vehiculului, cu luminile de zi care străpung caroseria de dedesubt.
Aceste DRL-uri flanchează designul unic al grilei crossoverului, care prezintă emblema mărcii și este așezată sub semnul verbal al modelului. Din spate, E-3008 arată unghiular, cu o bară de protecție masivă sub un element de lumină spate subțire, pe toată lățimea. Are câteva pliuri unice în tablă care se extind de la colțurile exterioare ale barei de protecție până la geamul hayonului.
Peugeot a prezentat noul interior al lui 3008 la începutul lunii iunie. Crossoverul va avea noul Panoramic i-Cockpit al mărcii, un ecran curbat de 21 de inci care plutește deasupra tabloului de bord asemănător cu cel din țesătură. Așteptați-vă să îl vedeți și pe alte modele viitoare. Selectorul de viteze este așezat pe panoul de instrumente, intercalat între butonul start-stop și un rând subțire de i-Toggles - 10 butoane configurabile, sensibile la atingere.
Între scaune se află o consolă centrală stilizată, cu un motiv unic de butoane care leagă consola de planșa de bord. Există două suporturi pentru pahare și ceea ce pare a fi o placă de încărcare wireless pe partea pasagerului. Volanul strivit prezintă diverse butoane pentru comenzile vehiculului și o insignă GT de-a lungul părții inferioare.
Nu avem detalii specifice despre sistemul de propulsie al modelului complet electric E-3008, dar acesta ar trebui să fie similar cu versiunea electrică a lui 308. Acesta va fi disponibil cu trei opțiuni de propulsie complet electrică, cea EV având probabil mai multă putere și baterii mai mari. Va avea o opțiune cu două motoare care îi oferă tracțiune integrală.
Peugeot va oferi, de asemenea, crossoverul cu un sistem de propulsie mild-hybrid. Compania împerechează un motor pe benzină de 1,2 litri cu o anumită asistență electrică pentru o putere combinată de 134 de cai putere și un cuplu de 231 Nm. Noua cutie automată cu dublu ambreiaj cu șase trepte găzduiește motorul electric și invertorul, adăugând 28 CP și 55 Nm de torsiune la sistem. Compania ar putea oferi și o versiune hibridă plug-in.