Succesorul lui Lamborghini Huracan din 2025 a fost surprins în premieră
Lamborghini se ține ocupată, deoarece, pe lângă lansarea supercarului hibrid plug-in Revuelto V12 și punerea la punct a lui Urus PHEV, testează și înlocuitorul lui Huracan. Pentru prima dată, paparazzi auto au reușit să se apropie de bebelușul Lambo aflat în teste pe drumurile publice. În mod surprinzător, s-ar părea că avem de-a face cu un prototip care poartă caroseria de serie, mai degrabă decât cu o primă mașină de testare cu panouri provizorii.
Încă de la început, autocolantele galbene "high-voltage" denotă că este un vehicul de testare care folosește un sistem de propulsie hibrid. Arătând că are simțul umorului, Lamborghini a aplicat câteva autocolante pe faruri pentru a încerca să păcălească ochiul neavizat că mașina are faruri Gallardo. Priviți mai atent și veți vedea că luminile reale sunt situate mai jos. Bara de protecție față cu prize de aer masive încorporează lumini de zi hexagonale.
O falsitate suplimentară poate fi găsită în partea din spate, unde acele "lumini spate" arată ca și cum ar fi fost luate de la Aventador. Cu toate acestea, există decupaje în autocolant care dezvăluie luminile spate reale, care flanchează o singură evacuare hexagonală (cu două vârfuri circulare), comparativ cu configurația dublă a lui Revuelto (cu patru vârfuri). Difuzorul masiv, cu aripioare verticale lungi, nu este înconjurat de o bară de protecție completă, permițându-ne să vedem anvelopele spate cărnoase. Nu este clar dacă acesta este aspectul final sau dacă prototipului îi lipseau unele părți ale părții din spate. Noi susținem că ar fi spectaculos ca modelul de serie să arate așa.
Profilul lateral scoate în evidență prize de aer de dimensiuni generoase în fața roților din spate, precum și în panoul de protecție. În stilul tipic al unui supercar, vizibilitatea exterioară pare a fi mai puțin ideală, mai ales că geamul din sfert al lui Huracan pare să fi fost înlocuit cu o gură de aerisire. Cu toate acestea, există o mulțime de camuflaj în acea zonă, așa că deghizarea ar putea să ne joace feste. În general, ne așteptăm ca Lamborghini "entry-level" să ia modelul fratelui mai mare Revuelto, așa că nu ne-am aștepta la un design foarte diferit față de mașina V10 ieșită din uz.
Apropo de aceasta, motorul de 5,2 litri va fi retras. În locul său va fi un hibrid bazat pe un motor pe benzină mai mic. Rapoartele afirmă că va fi un V8 twin-turbo, dar nimic nu este oficial în acest moment. Se presupune că acele turbocompresoare vor fi programate să prindă viață la 7.000 rpm, astfel încât, sub acest prag, succesorul lui Huracan se va comporta ca un supercar cu aspirație naturală. Se zvonește că V8-ul va avea o linie roșie de 10.000 rpm.
Lamborghini a anunțat deja că transmisia automată transversală cu dublu ambreiaj și opt trepte de viteză a lui Revuelto va fi folosită la modelul "mai mic". În timp ce nava amiral V12 are nu mai puțin de trei motoare electrice, nu se știe câte vor înghesui inginerii în mașina mai mică. O altă piesă lipsă din puzzle este dacă va avea sau nu un port de încărcare. Se spune că modelul care urmează să fie numit încă va avea tracțiune integrală.
Dezvoltând înlocuitorul Huracan pe cont propriu, deoarece Audi R8 va dispărea, Lamborghini va prezenta noua mașină mai târziu, în 2024. Între timp, compania a anunțat deja că restul producției rămase pentru supercarul cu motor central a fost vândut, ceea ce înseamnă, de fapt, că nu îl mai poți comanda.