brand

Prima experiență cu Tesla Model 3 "Highland": Confort sporit, dar sistemul Tesla Vision lasă de dorit

Prima experiență cu Tesla Model 3 "Highland": Confort sporit, dar sistemul Tesla Vision lasă de dorit

La aproximativ o săptămână după ce livrările europene ale noului model Tesla Model 3 "Highland" au început, primii proprietari care și-au pus mâinile pe acest EV reînnoit au mers pe Reddit pentru a împărtăși lumii cum se conduce mașina, cum arată interiorul și ce aspecte enervante vin la pachet. Concluzia: confortul este considerabil îmbunătățit, dar sistemul Tesla Vision necesită ceva muncă.

Un thread a fost inițiat pe subreddit-ul r/TeslaModel3 mai devreme în această săptămână de către un proprietar de Highland care și-a ridicat noua mașină sâmbătă trecută și a parcurs aproximativ 500 de kilometri pe odometru înainte de a scrie despre experiența sa.

Vine dintr-un Seat Ibiza, o mașină de oraș mică și fără pretenții construită de Grupul Volkswagen pe Bătrânul Continent. Având acest lucru în minte, postarea originală afirmă că Model 3 reînnoit are un interior "foarte solid", cu difuzoare de calitate excepțională, chiar dacă este versiunea de bază cu nouă difuzoare, spre deosebire de specificația cu tracțiune integrală care vine cu 17 difuzoare.

De asemenea, suspensia este excelentă și trece peste denivelările din stradă "perfect fără disconfort", în timp ce absența tijelor pe coloana volanului devine mai puțin enervantă după aproximativ o oră, conform utilizatorului u/Yamox.

Cu toate acestea, utilizatorul menționează în lista sa de prime impresii că sistemul Tesla Vision, responsabil pentru lucruri precum vizualizările de parcare și pornirea ștergătoarelor automate când plouă, este "destul de dezamăgitor în starea sa actuală", adăugând că ar fi preferat senzori ultrasonici (Tesla a început să îi elimine din modelele sale anul trecut).

În răspunsuri, alți proprietari noi ai Model 3 au intervenit și și-au împărtășit propriile gânduri despre mașină, cu u/tomster1907 spunând că efectul scaunelor ventilate - care sunt noi pentru Model 3 facelift - a fost foarte puternic, chiar dacă erau doar 10 grade Celsius afară când le-a încercat.

Venind dintr-un Mercedes-Benz Clasa E, acest utilizator a menționat că nivelul de confort în EV-ul american, fabricat în China, este cel puțin la fel de bun și că, chiar și la viteze de autostradă, Tesla este la fel de liniștită ca Mercedesul. Cu toate acestea, așa-numiții senzori de parcare (mașina nu are propriu-zis senzori, se bazează pe sistemul Tesla Vision menționat mai sus care utilizează camere) sunt "proaste".

Într-un caz, mașina i-a spus șoferului să se oprească imediat, deși nu era nimic în fața mașinii, în timp ce altă dată a spus că există un spațiu de 50 de centimetri în față, când de fapt erau doar 10 cm. Din cauza acestui lucru, spune că sistemul nu poate fi de încredere.

Thread-ul include mai multe comentarii de la proprietari și potențiali cumpărători deopotrivă, și se pare că majoritatea oamenilor sunt de acord că Tesla Model 3 din 2024 este mai confortabilă decât înainte și are un interior mai bine construit, la fel cum a spus recenzorul american și prietenul site-ului Kyle Conner în videoclipul său de 50 de minute.