brand

Modelul Tesla 3 "Highland" desemnat "Cea mai buna masina pe care o poti cumpara" in Norvegia

Modelul Tesla 3 "Highland" desemnat "Cea mai buna masina pe care o poti cumpara" in Norvegia

Modelul Tesla 3, upgrade-ul cunoscut sub numele de cod "Highland" în timpul dezvoltării, a fost numit "Cea mai buna masina pe care o poti cumpara in Norvegia" de site-ul de automobile Motor.no.

Jurnalistii de la Motor.no au comparat noul model electric cu fratele său Model Y, dar și cu BMW iX, Volkswagen ID.3, MG4, Peugeot e-2008, Renault Megane și multe altele. În final, Model 3 produs în China a ieșit pe primul loc din cei 50 de candidați.

Principalele probleme ale versiunii anterioare au fost rezolvate. Calitatea interioară a fost îmbunătățită comparativ cu predecesorul său, oferind un sentiment de calitate superior. În același timp, cabina este mai liniștită, datorită materialului fonic adăugat, precum și a adăugării geamurilor duble la ușile din spate și la geamul din spate.

Cu toate acestea, judecătorii de la Motor.no au notat că nu toate problemele au fost rezolvate cu facelift-ul. Echipa a menționat că mulți clienți sunt încântați de achiziția lor, în timp ce prea mulți sunt nemulțumiți.

Modelul 3 upgrade-at a câștigat la categoria "cea mai bună mașină mică de familie", precum și în clasamentul general. Modelul Y a ieșit pe primul loc în grupul mașinilor de familie medii, urmat de Hyundai Ioniq 5 și Kia EV6.

BMW iX a fost încoronat "cea mai bună mașină de familie mare" de către Motor.no, în timp ce hatchback-ul de oraș Peugeot e-208 a ieșit pe primul loc în clasa mașinilor mici.

Norvegia are una dintre cele mai mari rate de penetrare a mașinilor electrice din lume, deci nu este de mirare că multe mașini alimentate cu baterii sunt câștigătoare în categoriile deschise atât pentru modelele pe gaz, cât și pentru cele pe diesel. În primele 10 luni ale acestui an, peste 87.000 de vehicule electrice au fost vândute în Norvegia, reprezentând o cotă de piață de 83,5%. Hibridele plug-in (PHEV) au o cotă de piață de 7%, lăsând mașinile pe motorină și benzina să se lupte pentru mai puțin de 10% din piață.