brand

Supercarul Alfa Romeo aproape epuizat înainte de lansarea din vară

Supercarul Alfa Romeo aproape epuizat înainte de lansarea din vară

Viitorul supercar Alfa Romeo, cunoscut sub numele de 6C, este aproape epuizat înainte de prezentarea așteptată în această vară.

Jean-Philippe Imparato a confirmat că au fost deja luate depozite, în ciuda faptului că mașina nu a fost semnată oficial de către marca mamă Stellantis - o formalitate care, a spus el, va avea loc pe 17 aprilie.

"Va fi vândut înainte de a dezvălui mașina", a adăugat el; se așteaptă ca acest lucru să se întâmple la Le Mans Classic (29 iunie - 3 iulie), deși, având în vedere că se iau deja depozite, să ne așteptăm ca locurile de construcție să se fi epuizat până atunci.

Nu se știe încă ce formă va lua mașina, dar aceasta va "contribui la ADN-ul" mărcii, a spus Imparato, făcând aluzie la un design de patrimoniu.

"Lucrăm la ceva pe care aș putea să-l pun alături de 8C în muzeul din Arese, fiind mândri de contribuția noastră la istoria Alfa Romeo. Asta este ceea ce ne dorim".

"Pentru a lua acest tip de decizie în 2022 într-un grup precum Stellantis, toată lumea consideră că ești complet nebun", a spus Imparato, lăsând să se înțeleagă că mașina va fi probabil echipată cu un motor cu combustie, mai degrabă decât cu un sistem de propulsie electric.

El a mai spus că modelul nu va fi doar o mașină de circuit, ci una care va putea fi condusă în continuare în fiecare zi, în ciuda prețului și a poziționării probabile. "Ar putea fi iconic, super-sexy și recunoscut ca fiind un Alfa Romeo la prima vedere.

"Nu este încă gata, dar este în curs de desfășurare. Poziționarea este în curs de desfășurare. Avem atât de mulți fani care ne cer ceva special", a spus el, înainte de a adăuga că speră să le poată da un răspuns în luna martie a anului viitor.

Descrierea sa sugerează că ar putea chiar să se îndepărteze de teritoriul hypercarurilor, sugerând că prețul ar putea ajunge la sute de mii de euro.

Imparato a declarat că această mașină în serie limitată este paralelă cu gama principală de modele Alfa. Această nouă gamă de mașini a fost semnată până în 2027, după ce Alfa va reveni la negru în 2021 și în prima jumătate a anului 2022. Va fi lansat câte un model pe an.

Dincolo de 2027, a prezentat un plan de produse către compania mamă Stellantis până în 2030, iar fiecare an de succes până atunci va permite semnarea unui model ulterior. "În fiecare an, vom bloca următorii cinci ani ai planului de produse cu Stellantis", a spus el.

Întrebat dacă Alfa plănuiește în viitor SUV-uri mai mari și mai mici decât Tonale, Imparato a răspuns "da și da". Se înțelege că SUV-ul mai mic va veni în 2024, ca o mașină Alfa complet electrică soră a lui Jeep Avenger, deși Alfa ar fi mult revizuită, cu un set de capabilități foarte diferite.

Se înțelege că SUV-ul mai mare va fi un înlocuitor pentru Stelvio, de asemenea electric și va fi așteptat în jurul anului 2026. Acestea două vor fi intercalate de un înlocuitor pentru Giulia în 2025, înțelege Autocar, care va fi primul model din Stellantis care se va baza pe arhitectura electrică de nouă generație a grupului. "Are tehnologia 5G și o nouă eră, care va aduce pe piață ceva special", a declarat Imparato despre această nouă platformă, care va aduce, de asemenea, o nouă suită de software foarte avansată și o nouă capacitate pentru Stellantis.

Dincolo de aceste modele până la înlocuirea Stelvio în 2026, Imparato a lăsat să se înțeleagă că mai multe opțiuni și caroserii sunt pe masă pentru marcă, inclusiv roadstere, berline și hatchback-uri.

"Odată cu trecerea la EV, mi se deschid atât de multe oportunități pentru pălăriile de top din punct de vedere al designului", a declarat Imparato, referindu-se la modul în care pot fi construite caroserii extrem de diferite peste arhitecturi comune de mașini electrice cu șasiu de skateboard.

"Cea mai bună cale pentru EV este pentru un Duetto, sunetul tăcerii", a spus el, într-o aluzie suplimentară la planurile pentru un Spider renăscut (originalul din imaginea de mai jos), ceva ce a vorbit și despre dorința sa de a face la Autocar la începutul acestui an. "Deschide sedanurile [berline], deschide un hatchback de segment C [o mașină de mărimea Giulietta], atât de multe lucruri interesante pe care le știm."