brand

SsangYong își schimbă numele în KGM

SsangYong își schimbă numele în KGM

SsangYong a fost întotdeauna o mică alternativă la mainstream-ul mărcilor de buget, poate unul dintre motivele pentru care firma coreeană specializată în SUV-uri a scăpat cu greu de lichidare în 2022. Acum, SsangYong este din nou pe drum sub un nou nume - KGM.

Cumpărată anul trecut de grupul coreean KG Group, firma s-a jucat cu ideea de a relansa marca SsangYong la nivel global sub numele de "KGMobility". Cu toate acestea, în urma unor reacții din partea clienților și a experților din industrie, firma a decis că pentru Europa este suficient "KGM", în timp ce în Coreea se va folosi denumirea completă KGMobility. Sigla "aripa dragonului" utilizată de SsangYong va continua să fie prezentă pe mașinile KGM.

Prima mașină care va purta marca KGM ar putea fi Tivoli facelift, care va fi lansat în septembrie. În altă parte a gamei KGM, am putea vedea că pick-up-ul Musso, Korando și SUV-ul Rexton vor primi modificări pentru a încorpora noul branding.

Mai departe, nu este clar cum va afecta KG Group achiziția SsangYong de către KG Group și schimbarea ulterioară a numelui planurile de electrificare ale firmei. Au existat zvonuri despre un pick-up complet electric care să rivalizeze cu modele precum Maxus T90EV, care a câștigat tracțiune cu un concept robust numit O100 la Salonul Auto de la Seul din acest an.

Acestuia i s-au alăturat alte două concepte, SUV-ul F100 - care ar putea înlocui Korando și crossover-ul KR10, toate utilizând tehnologie pur electrică.