brand

Porsche își extinde gama Panamera E-Hybrid cu variantele 4 și 4S

Porsche își extinde gama Panamera E-Hybrid cu variantele 4 și 4S

Cu două noi modele care se alătură gamei, Porsche Panamera E-Hybrid promite o autonomie electrică impresionantă și performanțe care merită marca Porsche. Cele două modele sunt Panamera 4 E-Hybrid și Panamera 4S E-Hybrid.

Aceste noi modele de Porsche E-Hybrid au fost dezvăluite cu scopul de a atrage un număr mai mare de cumpărători. Acestea beneficiază de un sistem plug-in hybrid îmbunătățit, același cu cel folosit în noul model Turbo, fiind așteptate să preia cea mai mare parte din vânzările din Marea Britanie în următoarele luni.

Îmbunătățirile aduse modelului plug-in hybrid includ o nouă baterie, hardware de încărcare și motoare electrice. În acest caz, bateria de 25,9kWh este acum cu 45% mai mare decât înainte. Aceasta alimentează un motor electric mai puternic de 187CP care va permite o autonomie electrică de până la 100 de kilometri. De asemenea, va reîncărca bateriile de la gol în puțin peste două ore și jumătate, datorită unui încărcător de bord îmbunătățit de 11kW.

Toate modelele Panamera hibride au acum capacitate regenerativă de până la 88kW de la motorul electric și dispun de moduri de conducere optimizate pentru a se potrivi cu bateriile mai mari și motoarele mai puternice. Aceasta include o utilizare mai inteligentă a energiei bateriei stocate în funcție de modul de condus, inclusiv un mod Auto Hybrid care va utiliza datele de rută (dacă sunt aplicate) pentru a asigura utilizarea cea mai eficientă a energiei electrice.

Modulul hibrid de pe ambele modele 4 și 4S este combinat cu motorul V6 twin-turbo de 2,9 litri al Porsche, găsit și în diverse modele Bentley și Audi RS. De aici, 4 și 4S au diferite ieșiri, primul producând 463CP și 650Nm, ajutându-l să sprinteze până la 100km/h în 4,1 secunde. 4S mai puternic produce 536CP și are un cuplu suplimentar de 100Nm, ridicându-l la 750Nm. Acest lucru scade timpul de la 0 la 100km/h la 3,7 secunde.

În ambele cazuri, puterea este trimisă către toate cele patru roți printr-o transmisie cu dublă ambreiaj cu opt viteze. Nou pentru această generație de Panamera este faptul că motorul electric este complet integrat în carcasa PDK, economisind puțin spațiu datorită unei ambalări mai eficiente. De asemenea, împarte un circuit de răcire, reducând astfel complexitatea.

Restul actualizărilor de șasiu și design de la restul gamei se aplică în continuare cu o suspensie pneumatică cu două camere standard pe toate modelele, plus opțiunea de noi amortizoare cu două valve. Fiind modele hibride care funcționează pe un sistem electric de 400V, noul sistem activ de suspensie inteligent al Porsche este de asemenea o opțiune pentru ambele.

Alte tehnologii de șasiu de înaltă calitate, cum ar fi direcția pe spate și frânele ceramice de carbon, sunt de asemenea opționale, alături de o gamă aproape infinită de opțiuni de interior, tehnice și de stil.

Cu noile sale modele, Porsche reușește să îmbine eficient performanța cu eficiența, oferind o autonomie electrică impresionantă și un timp de încărcare rapid. În plus, cu numeroasele sale opțiuni de șasiu și design, aceste modele reușesc să se distingă ca opțiuni atractive pentru cei interesați de tehnologia hibridă de înaltă performanță.