brand

Test drive MG HS: Un SUV de dimensiuni medii cu un preț atrăgător

Test drive MG HS: Un SUV de dimensiuni medii cu un preț atrăgător

Primul lucru care atrage atenția la MG HS este prețul său accesibil. Deși nu este cel mai impresionant SUV de pe piață în ceea ce privește economia de combustibil sau ratingurile de asigurare, are un raport calitate-pret care îl face atractiv pentru multe familii.

Despre MG HS

MG HS este un SUV de dimensiuni medii care concurează într-unul dintre cele mai competitive segmente ale pieței auto. În ciuda provocărilor, a reușit să se facă remarcat datorită prețului său accesibil și echipamentului generos. În plus, beneficiază de o garanție de șapte ani, ceea ce îi conferă un plus de atractivitate.

Concurența

În ciuda prețului său competitiv, MG HS are de înfruntat o concurență acerbă. Printre rivalii săi se numără Skoda Karoq, Nissan Qashqai, SEAT Ateca, dar și modelele Kia Sportage și Hyundai Tucson, care s-au îmbunătățit semnificativ în ultimii ani. Alte alternative stylish cu cabine luxoase includ Peugeot 3008 și noul Renault Austral.

În acest sector nu există timp pentru pauze, cu o multitudine de posibilități care pare a fi nesfârșită. Opel Grandland împarte multe dintre caracteristicile sale mecanice cu 3008, ceea ce îl face o opțiune rezonabilă, iar talentatul Mazda CX-5 este unul dintre cele mai bune SUV-uri de dimensiuni medii la capitolul condus.

MG HS oferă lux accesibil în toată gama, cu toate versiunile foarte bine echipate. Versiunea de bază "Explore" este disponibilă de la 23.300 de euro cu TVA și include o cameră pentru parcare spate, jante din aliaj de 17 inch, ștergătoare cu senzor de ploaie și navigație prin satelit. Versiunea "Exclusive" de top este disponibilă de la 26.250 de euro cu TVA și este echipată în interior cu o alegere de două opțiuni de tapițerie din piele (neagră sau roșie și neagră), indicatoare secvențiale LED față și spate, scaune sport față reglabile electric și încălzite, climatizare duală, iluminare ambientală și un acoperiș panoramic uimitor "Skyroof" și jante din aliaj de 18 inch. Versiunile DCT includ și moduri de conducere, inclusiv modul "Super Sport" și un hayon cu deschidere electrică.

Specificații

MG HS este alimentat de un motor pe benzină turboalimentat de 1,5 litri care produce 160 CP, cu opțiunea unei transmisii manuale cu șase viteze sau a unei transmisii automate DCT cu șapte viteze. De asemenea, este disponibilă o versiune plug-in hibridă, care combină același motor pe benzină cu un motor electric de 120 CP pentru a produce un total de 254 CP și o autonomie de condus pur electrică de 50 de kilometri.

La fel de potrivit pentru deplasarea pe autostradă, așa cum este și în oraș, modelul MG HS va atinge 0-100 km pe oră în 9,6 secunde, atingând o viteză maximă de 190 kmh. Clienții au posibilitatea de a alege fie o cutie de viteze manuală cu șase trepte, fie o cutie de viteze automată DCT cu șapte trepte, care poate fi, de asemenea, controlată manual cu ajutorul padelelor montate pe volan (versiunea „Exclusive”). Fie că este vorba despre o deplasare la cumparaturi, o călătorie în țară sau o cursă lungă pentru a vizita prietenii sau familia, modelul MG HS este competent și încrezător în toate mediile.

Eficiența este un aspect cheie al oricărei mașini noi, iar MG HS nu face excepție. Un WLTP combinat de 6,21 l/km pentru transmisia manuală și 6,43 l/km pentru cea automată DCT oferă o autonomie de peste 644 km cu un rezervor plin de combustibil, asigurând mai puține vizite la stația de benzină.

Cu o greutate maximă de remorcare de 1.750 kg, MG HS va rezista chiar și celor mai active stiluri de viață, remorcând cu ușurință rulote, cărucioare sau bărci. Cu cuplul maxim disponibil între 1.500 și 4.400 rpm, MG HS are puterea de a remorca obiecte cu ușurință, chiar și pe un deal.

Versiunea Exclusive DCT oferă de asemenea o gamă de moduri de condus, inclusiv Eco, Normal, Sport și o opțiune personalizabilă pentru șofer. Un buton "Super Sport" montat pe volan permite șoferului să activeze rapid modul Sport și oferă de asemenea iluminare ambientală roșie în interior.

Test drive MG HS: Un SUV de dimensiuni medii cu un preț atrăgător

MG HS în România

În România, MG Motor a anunțat începerea vânzărilor pentru modelul HS, un SUV de segment C proiectat pentru momente de calitate petrecute cu familia. MG HS oferă cumpărătorilor o alternativă interesantă și de înaltă calitate la opțiunile convenționale, cu un exterior sportiv și un interior proiectat pentru confortul familiei, cu materiale plăcute la atingere folosite în întreaga cabină. Combinând calitatea înaltă cu prețurile competitive, MG HS creează o nouă definiție a luxului accesibil pentru cumpărătorii de mașini noi în România.

MG HS a fost proiectat pentru a inspira un aspect "cu scop", sportiv, care se potrivește perfect pe drumurile europene. În față, ultima iterație a designului grilei "star field" a MG încadrează perfect cea mai mare siglă a brandului de până acum. În spate, țevile de eșapament duble și bara de protecție inferioară cu efect de aluminiu adaugă un finisaj elegant și sportiv.

Butoanele în formă de clape de pian, ventilațiile cu un design care imită turbinele unui avion și fețele ușilor realizate din materiale moi, plăcute la atingere, adaugă la senzația de confort și calitate în interiorul mașinii. Pasagerii din spate au tot ceea de ce au nevoie, cu scaunele cu spătar reglabil care oferă mult spațiu, două orificii de ventilație, două porturi USB și o consolă centrală elegantă care se deschide inteligent pentru a dezvălui un spațiu de depozitare și suporturi pentru pahare.

Sistemul MG Pilot

MG HS beneficiază de suita de sisteme avansate de asistență a șoferului a brandului, numită MG Pilot. MG Pilot vine ca standard pe toate nivelurile de echipare și ajută la crearea unei experiențe de condus relaxante și în siguranță.

În primul rând, sistemul MG Pilot include frânare autonomă de urgență. La viteze sub 20 km/h, mașina va activa automat frânele pentru a evita o coliziune cu o mașină, o bicicletă sau un pieton. La viteze peste 20 km/h, mașina va frâna automat pentru a reduce probabilitatea sau pentru a atenua severitatea oricărui impact.

Folosind o combinație inteligentă de tehnologie radar și cameră, MG Pilot este un companion excelent pentru distanțe lungi și călătorii. Asistența pentru menținerea benzii va interveni automat dacă detectează că mașina părăsește banda sau carosabilul, oferind o intrare de direcție pentru a se asigura că rămâne pe drum. Detectarea punctelor moarte oferă un avertisment vizual șoferului despre orice mașini în vecinătate sau pe benzile adiacente.

Clienții MG HS DCT se vor bucura de o experiență de condus relaxată datorită sistemului de control al vitezei Adaptive Cruise Control al MG Pilot. Prin setarea vitezei țintă și a distanței de urmărire, șoferul invită sistemul MG Pilot să ajusteze automat viteza mașinii pentru a menține o distanță sigură de mașina din față. Dacă drumul se eliberează, MG Pilot va accelera și va menține viteza setată. Când controlul adaptiv al vitezei este activ, sistemul integrat de asistență la croazieră va menține, la viteze peste 60 km/h, poziția pe banda de rulare a mașinii cu un aport minim de direcție din partea șoferului. Sistemul inteligent de asistență pentru limita de viteză va citi semnele de limitare a vitezei și va afișa limita de viteză actuală pentru șofer.

Concluzie

MG HS este departe de a fi cea mai bună mașină din sectorul său în ceea ce privește condusul, dar își îndeplinește brieful ca o mașină spațioasă și ieftină. Nu este nimic strălucitor sau glamuros la el, dar este suficient de confortabil și te duce de la A la B cu puțină agitație.

Dacă poți ignora snobismul de marcă și poți ierta aspectul banal și condusul plictisitor, acesta este o mașină de familie decentă. Adaugă la asta garanția de șapte ani a producătorului MG și putem înțelege apelul.