brand

Test drive BMW X6

Test drive BMW X6

Indiferent ce părere ai despre stilul său, cel mai recent BMW X6 este un SUV coupe competitiv. Caracteristicile sale de condus și dotările sunt spre vârful clasei și se comportă și el bine, X6M fiind o rachetă absolută. Versiunile diesel sunt în continuare cele mai avantajoase din punct de vedere al costurilor de funcționare și se conduc bine, în timp ce, datorită unui habitaclu mai mare decât înainte, și caracterul practic al interiorului este bun. Totuși, este o clasă competitivă, iar rivali precum Mercedes GLE sunt în continuare alternative convingătoare, astfel încât noul X6 nu este chiar liderul categoric al clasei.

BMW X6 este o mașină care divizează opiniile, fie că este interpretarea perfectă a formatului SUV sportiv cu toate calitățile obișnuite ale BMW, fie că este un vehicul inutil de mare, greu și agresiv, reprezentativ pentru risipa cu care consumăm resursele. Indiferent de tabăra în care vă încadrați însă, X6 este în mod clar un succes pentru BMW, iar cel mai recent model este și cel mai bun de până acum - mai puțin greoi decât înainte, nu la fel de însetat, mai ușor de condus și mai generos echipat.

Nici stilul mai asemănător cu cel al unui coupe nu este chiar atât de mult ca un obstacol în calea practicabilității, așa cum ar fi putut fi cândva. BMW a lărgit X6 pentru cea mai recentă generație, găsind spațiu suplimentar între roți și extinzând, ca urmare, cabina și portbagajul. Deși nu aveți o opțiune cu șapte locuri, așa cum se întâmplă la X5, cu care X6 împarte practic totul, există totuși un portbagaj mare, o cabină spate care găzduiește și cadre mai înalte și un interior care este în general spațios, confortabil și bine construit.

Există, de asemenea, o gamă utilă de motoare, care acoperă totul, de la modelele sensibile cu motor diesel cu șase cilindri în linie, cu o economie care se apropie de 6 l/100km, până la X6 M Competition, care este unul dintre puținele SUV-uri pe care ai putea lua în considerare să le duci în apropierea unui circuit, și nu doar pentru că trage o mașină de curse cu un singur loc. De asemenea, toate X6-urile se conduc bine, cu un echilibru fin între ținută de drum și manevrabilitate și un confort bun pe distanțe lungi - deși X6 elimină factorul de calitate a rulajului din propria ecuație, fiind destul de dur pe drumurile tipice din Romania.

Nivelurile de echipare nu oferă surprize, cu versiunile obișnuite Sport și M Sport oferite în combinație cu modelele 40i pe benzină și 30d/40d diesel. Echipamentul standard include jante din aliaj de 19 inch, faruri LED adaptive, scaune sport față încălzite, finisate cu tapițerie din piele Vernasca, hayon automat și configurația de infotainment BMW Live Cockpit Professional.

Este un bun exemplu de acest tip, așadar, aliniindu-se la rivali precum Mercedes-Benz GLE Coupe, Porsche Cayenne Coupe și Range Rover Velar, în timp ce Audi Q8 Sportback e-tron oferă o alternativă complet electrică. Cu toate acestea, toate aceste modele cer cumpărătorilor să scotocească adânc în buzunar. X6 pornește de la peste 75.000 de euro, iar X6 M Competition de la aproximativ 140.000 de euro.