brand

Lamborghini salută era V12 cu două modele unice: Invencible și Autentica

Lamborghini salută era V12 cu două modele unice: Invencible și Autentica

În câteva săptămâni, Lamborghini va lansa prima sa mașină hibridă de performanță superioară. În acest context, producătorul italian sărbătorește renumitul său motor V12 aspirat natural prin prezentarea coupe-ului Invencible și a roadster-ului Autentica - două vehicule unicat care reflectă ADN-ul marcii și oferă posibilități de personalizare exclusiviste. Lamborghini implică clienții încă de la început pentru a crea modele care să le reflecte personalitatea.

Stephan Winkelmann, Președinte și CEO Automobili Lamborghini, a afirmat: "Motorul V12 reprezintă unul dintre pilonii istoriei și succesului nostru." În timp ce ne îndreptăm către o nouă eră a propulsiei hibride prin strategia noastră Car Tauri, "acesta este modul Lamborghini de a celebra motorul V12 aspirat natural, cu două automobile unicat, care redau perfect conceptul nostru de excelență în personalizare".

Lamborghini Centro Stile a creat stilul distinct și inconfundabil al celor două mașini unicat, folosind platforma V12, manifestând detaliile de design care au contribuit la definirea caracteristicilor emblematice ale companiei și la spiritul competitiv inspirat de cursele de mașini.

Invencible și Autentica aduc reverență design-urilor Lamborghini: Sesto Elemento, omagiat pentru flexibilitatea și motorsportul său, caracterizat de un eleron spate mare; Reventon, cu stilul său aerodinamic unic; și Veneno, care duc explorarea aerodinamicii perfectiunii la un nivel superior.

Ambii producători au inclus monococă din fibră de carbon de la Aventador, fabricată in Sant'Agata Bolognese, si caroseria integrală din carbon, care folosește design-uri și tehnologii testate cu succes de Lamborghini in motorsport. Capota sa reinterpretată după cea a lui Essenza SCV12, alături de splitter-ul frontal pronunțat, dotat cu bare verticale pentru a gestiona optim fluxul de aer.

Hexagonul, un motiv familiar al designului modern Lamborghini, este prezent în mod armonios, dar vizibil, în elementele vizuale caracteristice ale mașinii, începând cu ansamblul de lumini impresionant de față și spate, pus în evidență de lumini LED hexagonale inovatoare. Capota are admisiuni care amintesc de cele de pe Sesto Elemento, iar aceleași detalii se repetă și la gurile de evacuare triple de Inconel, un aliaj special de oțel de înaltă performanță provenit din industria aerospațială.

Ambiance-ul interioarelor celor doua vehicule este marcat de linii simple, cu un panou de bord minimalist, cu orificiile hexagonale 3D si fara instrumente pe consola, accentuand simplitatea cabinei și concentrandu-se pe placerea pura a condusului. Interiorul este incadrat de fibra de carbon, cu afisaj digital dedicat fiecarei masini.

Invincible Coupe se distinge prin contrastul subtil dintre nuanța roșie dominantă și elementele asemănătoare carbonului, puse în valoare de petele roșii. Caroseria Rosso Efesto este completată de praguri și praguri de ușă din carbon, precum și de etrierele de frână Rosso Mars, care se află în spatele roților cu blocare centrală, cu canale de aer din fibră de carbon pentru ventilarea frânelor. Pe ușile clasice în foarfecă, există două tricolore hexagonale proeminente - un tribut adus steagului italian - repetate pe garniturile ușilor și pe volan.

Culoarea interioarului, aceeași cu cea a caroseriei, se remarcă prin contrastul creat cu pielea Rosso Alala și Nero Cosmus Alcantara, care sunt accentuate de broderia personalizată din Rosso Alala și Nero Ade. Tabloul de bord are un logo Lamborghini in Rosso Efesto, aceeași culoare folosită pentru padelele de schimbare a vitezelor de pe volan.

Invencible și Autentica sunt ultimele modele produse de Lamborghini înainte de trecerea la tehnologia hibridă, fiind echipate cu un motor 6,5 I cu 12 cilindri, montat longitudinal in spate (LP). Acestea reprezintă ultimul salut adus trenului motopropulsor Lamborghini V12, care oferă 780 CP și un cuplu maxim de 720 Nm la 6.750 rpm, combinate cu o cutie de viteze ISR cu șapte trepte, tracțiunea pe patru roți și sistemul de control al direcției dinamice Lamborghini, care controlează toate cele patru roți.