brand

Tesla îşi propune să micsoreze cheltuielile de fabricaţie pentru următoarele generaţii de automobile

Tesla îşi propune să micsoreze cheltuielile de fabricaţie pentru următoarele generaţii de automobile

Tesla dorește să scadă de la jumătate cheltuielile de fabricație pentru generațiile următoare de automobile

Miercuri, se aştepta ca Musk să ofere informaţii detaliate despre noile maşini ce urmează să fie lansate, precum şi modelele ce vor fi disponibile. Directorii companiei au afirmat că mai multe vehicule vor fi construite pe aceeaşi platformă Tesla în fabricile standardizate, însă Musk nu a dat detalii cu privire la acestea.

Zach Kirkhorn, Directorul financiar al Tesla, împreună cu alţi oficiali, au subliniat că lor îşi doresc să reducă cheltuielile de producţie.

Potrivit estimărilor lui Kirkhorn, Tesla ar trebui să cheltuiască de şase ori mai mult decât a făcut-o până acum pentru a îndeplini obiectivul său de a majora producţia pe termen lung la 20 milioane de vehicule pe an până în 2030, o creştere de zece ori faţă de capacitatea actuală. Investiţiile ar putea ajunge la 175 miliarde de dolari, a precizat Kirkhorn.

Elon Musk a anunţat că următoarea investiţie a companiei Tesla va fi o fabrică în nordul Mexicului, prima din afara Statelor Unite, Germaniei şi Chinei. Acesta nu a făcut comentarii în legătură cu planurile pentru restructurarea sedanului Model Y până în 2024 (proiectul numit Juniper) şi de asemenea nu a făcut referire la versiunea nouă a sedanului Model 3 (proiectul numit Highland) care ar urma să fie lansată în septembrie.

Franz von Holzhausen, directorul de design, a declarat că va fi lansat anul acesta modelul Cybertruck.

Compania auto Tesla se află în prezent pe primul loc în ceea ce priveşte valoarea de piaţă. Preţul acţiunilor a scăzut considerabil în noiembrie 2021, dar s-a îmbunătăţit cu 60% sau mai mult de la acea vreme.

Elon Musk a afirmat că producţia Tesla ar putea ajunge la două milioane de vehicule pe an pentru fiecare dintre cele 10 modele pe care le-ar putea avea.

Lars Moravy, managerul inginerilor, a declarat că Tesla se aşteaptă să reducă costurile pentru următoarea generaţie de automobile, cu jumătate fata de Model 3 sau Model Y.

Ultimele ani au adus o evoluţie a Tesla mai bună decât se aşteptau iniţial, cu o creştere rapidă a livrărilor, în ciuda challenge-urilor din lanţurile de aprovizionare şi dificultăţilor pandemiei.

În ultimul timp, Tesla a scăzut preţurile în vederea stimulării vânzărilor, crescute sub presiunea dificultăţilor economice şi a intensificării concurenţei în SUA și în China.