Acesta este noul MG ZS Hybrid+
Industria auto este într-o continuă evoluție, iar producătorii se concentrează tot mai mult pe soluții ecologice și eficiente energetic. Una dintre cele mai recente inovații în acest sens este lansarea noului MG ZS Hybrid+, un SUV compact care combină puterea unui motor convenţional cu avantajele unui sistem hibrid.
Noua iterație a popularului SUV mic MG ZS vine la pachet cu un look proaspăt și cu un sistem de propulsie hibrid. Disponibil pentru comenzi începând de acum, acest model are un preț de pornire de 21.995 de lire sterline, cu aproape 4.000 de lire mai puțin decât rivalul său, Ford Puma.
La lansare, noul ZS este oferit exclusiv cu sistemul de propulsie Hybrid+ al MG, același setup găsit în superminiatura premiată MG3. Acesta combină un motor pe benzină de 1.5 litri și patru cilindri cu un motor electric, rezultând o putere combinată de 193 CP. Până la 134 CP provin din motorul electric, plus un cuplu de 250 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h se face în 8,7 secunde, conform datelor furnizate de MG.
O baterie de 1,83 kWh permite perioade scurte de deplasare pur electrică, ajutând noul ZS Hybrid+ să atingă un consum mediu de până la 55,4 mpg și emisii de CO2 de 115 g/km. Datorită bateriei de dimensiuni reduse, nu este necesară încărcarea prin prize, aceasta fiind alimentată prin sistemul de frânare regenerativă sau chiar de motorul convențional.
Deși în prezent noul ZS este disponibil doar cu sistemul hibrid, reprezentanții MG UK au menționat că un motor pur pe benzină va fi adăugat în gama de opțiuni la începutul anului viitor. Cu toate acestea, nu va exista o variantă 100% electrică, succesorul actualului MG ZS EV urmând a fi un SUV electric complet diferit, bazat pe hatchback-ul MG4.
Noua generație MG ZS împărtășește o puternică asemănare de familie cu celelalte modele recente ale companiei, precum MG3 și noul SUV mijlociu MG HS. La fel ca și frații săi, noul ZS se remarcă prin grila frontală lată și distinctivă, flancată de prize de aer subțiri pe ambele părți. Emblema octogonală MG își face apariția pe partea din față, în timp ce o secțiune contrastantă pe bara inferioară imită un placă de protecție, completată de faruri și stopuri cu tehnologie LED.
Noul MG ZS oferă un spațiu generos în portbagaj, de 443 de litri, cu doar 5 litri mai puțin decât modelul anterior, dar totuși mai mult decât ceea ce oferă rivalii precum Nissan Juke și Peugeot 2008. În plus, rabatarea banchetei spătare deblochează un volum de încărcare de 1.457 de litri, cu 82 de litri mai mult față de predecesorul său.
Noua versiune Hybrid+ a SUV-ului MG ZS este disponibilă în două niveluri de echipare: SE și Trophy. Chiar și versiunea de bază SE vine cu dotări generoase, precum un ecran tactil central de 12,3 inchi cu navigație GPS incorporată, compatibilitate Apple CarPlay și Android Auto, un display de 7 inchi pentru bordul digital, cameră de mers înapoi și senzori de parcare spate, precum și acces hands-free.
Fiecare model MG ZS Hybrid+ beneficiază de garanție de 7 ani sau 150.000 de kilometri, precum și de suita MG Pilot de sisteme de asistență pentru șofer și funcții de siguranță. Aceasta include frână de urgență activă cu detecție pietoni și bicicliști, avertizare trafic lateral la mersul înapoi, pilot automat adaptiv, avertizare unghi mort, asistență menținere bandă și asistență în ambuteiaje.
Cu un preț atractiv și un pachet tehnologic impresionant, noul MG ZS Hybrid+ se profilează ca o opțiune tentantă pentru iubitorii de SUV-uri compacte care doresc să reducă amprentă lor de carbon fără a renunța la performanțe sau spațiu interior generos. Rămâne de văzut cum va fi primit de public și dacă succesorul său electric va reuși să țină pasul cu tendințele din industrie.