Mercedes-AMG GT Hibrid are doar 15 kilometri autonomie electrică cu un scop
Autonomia este aproape totul când vine vorba de vehicule electrice. Este surprinzător, deci, să auzim că multe mașini hibride, chiar și cele cu plug-in, oferă un interval de conducere cu totul electric foarte mic. În cazul hibrizilor rapidi, cum ar fi elegantul Mercedes-AMG GT63 S E Performance Coupe, aceasta este o decizie intenționată. Cele 15 kilometri de autonomie electrică sunt mai mult sau mai puțin doar un plus.
Noua ofertă de performanță cu două uși de la AMG are o baterie pentru că se potrivește bine cu un tren de rulare cu combustie de înaltă performanță. Sistemul hibrid de 400 de volți al mașinii constă în 560 de celule individuale optimizate pentru a oferi rate de încărcare și de descărcare ridicate, în locul unei cantități masive de energie. Pachetul său de baterii de 6.1 kilowați-oră poate descărca până la 204 cai putere (150 kilowați) într-o explozie. Asta înseamnă mai multă putere decât Chevy Bolt-ul ieșit, în ciuda faptului că are un pachet care este mai mic de 1/10 din dimensiune. De asemenea, poate absorbi 134 cai putere (100 kilowați) de la roți, ceea ce este de două ori mai rapid decât putea încărca Bolt-ul de la o priză.
Designul celulei și al pachetului de baterii este totul despre compromis. Factori precum densitatea de putere, densitatea energetică, durata de viață a ciclului, costul și altele trebuie echilibrate pentru a produce soluția potrivită pentru mașina în cauză. Un EV cu putere redusă, cum ar fi un Fiat 500e, este optimizat pentru a oferi o autonomie maximă la costul puterii de ieșire. Pachetul său de baterii de 42.0 kWh poate oferi doar 117 cai putere (86 kW), dar poate merge 240 de kilometri cu o încărcare. Corvette E-Ray, la polul opus al spectrului, are un pachet mic; doar 1.1 kWh este utilizabil. În ciuda acestui fapt, poate regenera mai multă putere sub frânare decât poate Fiat să pună la pământ în furie. Bateria E-Ray este ca un condensator și densă în putere, nu densă în energie.
Sistemul hibrid AMG este la fel. Este un compliment pentru trenul de rulare cu combustie existent, sporind atât performanța, cât și eficiența. Rețineți, noul Mercedes de 816 cai putere în cauză emite doar 188 g/km de CO2, ceea ce este la fel ca un BMW M340i xDrive de 382 cai putere.
Deci, deși kilowații-oră și autonomia ar putea fi cifrele de titlu pentru BEV-uri și PHEV-uri, este departe de a fi întreaga poveste. Lumea mașinilor hibride, în special, este complicată de realitățile cerințelor mai ridicate de durată de viață a ciclului și alte constrângeri care fac proiectarea bateriilor lor o provocare interesantă. Această provocare ar trebui apreciată - este una foarte interesantă - și nu doar respinsă ca o cantitate mică de autonomie în mașini care ar trebui să aibă întotdeauna mai mult.