brand

Un dealer Mercedes-Benz a taxat proprietarul unui EQA pentru "schimbarea uleiului de motor"

Un dealer Mercedes-Benz a taxat proprietarul unui EQA pentru "schimbarea uleiului de motor"

Așa că vă puteți imagina surpriza pe care a avut-o proprietarul unui Mercedes-Benz EQA - varianta complet electrică a modelului GLA - după o vizită la service, când a văzut că dealerul l-a taxat pentru "schimbarea uleiului și a filtrului de motor". Evident, vehiculele complet electrice nu au nevoie de schimbarea uleiului de motor sau a filtrului de ulei, deoarece nu au un motor cu combustie.

Acest lucru s-ar fi întâmplat în Melbourne, Australia, unde un șofer a dus luna trecută Mercedes-Benz EQA 250 la reprezentanța Mercedes pentru un service de rutină. Bărbatul și-a împărtășit surpriza pe rețelele de socializare după ce a descoperit că a fost taxat cu 470 de dolari (700 de dolari australieni) pentru o vizită B-Service care includea, printre alte verificări de rutină, schimbarea uleiului de motor și a filtrului.

Bărbatul a postat un videoclip pe TikTok în care a arătat factura care includea în mod clar o operațiune descrisă ca fiind "efectuarea schimbării uleiului de motor și a filtrului".

"Problema este că această mașină este complet electrică. M-au taxat pentru a schimba uleiul și filtrul de ulei la o mașină complet electrică. Non-hybrid - complet electrică", se poate auzi spunând în videoclip. "M-am gândit să verific de două ori; conduc această mașină de doi ani; hai să o verific din nou pentru a 14-a oară astăzi - da, este cu siguranță electrică."

Șoferului nu i s-a părut amuzant și a crezut cu adevărat că a fost păcălit, dar reprezentanța a catalogat-o drept o "greșeală nevinovată". Un purtător de cuvânt al dealerului Mercedes-Benz Mercedes a declarat pentru Daily Mail Australia că un angajat a făcut o greșeală în timp ce a tipărit factura.

"Un membru valoros al echipei Mercedes a selectat din greșeală un cod de job greșit atunci când a tipărit factura pentru service-ul pentru vehicule electrice", a declarat reprezentantul. Atenție, greșeala, care a fost descoperită când șoferul a venit să ridice vehiculul, nu a modificat în niciun fel prețul sau lucrările efective efectuate, a adăugat purtătorul de cuvânt.

Concesionarul și-a cerut scuze și a încercat să emită din nou factura corectă pe loc, însă șoferul a spus că nu dorește să fie rectificată. În cele din urmă, o factură corectă a fost emisă și trimisă proprietarului vehiculului. Totul e bine când se termină cu bine, nu-i așa?