Interiorul lui Porsche Cayenne 2024 a fost dezvăluit înainte de debutul complet din 18 aprilie
Cayenne revizuit primește un instrumentar de bord digital de 12,6 inch cu un ecran curbat, față de configurația actuală cu un tahometru analogic în centru. În funcție de specificațiile vehiculului, șoferul poate selecta până la șapte moduri de afișare. Vizualizările includ o dispunere simplificată, cu accent pe informațiile esențiale. Există, de asemenea, una care are designul tradițional Porsche cu cinci cercuri.
Un ecran dreptunghiular, de 12,3 inchi, domină centrul tabloului de bord. Acesta suportă comenzile vocale Siri pentru operarea funcțiilor vehiculului. Navigația conectată online este o caracteristică standard. Atunci când sunt staționați, ocupanții pot transmite imagini video pe ecran.
Sub ecranul mare, se află un nou panou de control pentru sistemul HVAC. Acesta are o suprafață din sticlă peste un panou negru și dispune de recunoaștere tactilă cu feedback haptic. Sistemul are, de asemenea, câteva comutatoare de control fizice. Sub ele, există un buton de volum.
O placă de încărcare inductivă și răcită vine standard. Există, de asemenea, două porturi USB-C în compartimentul de depozitare din față și alte două pe consola centrală din spate.
Dispunerea revizuită a comenzilor HVAC și a plăcuței de încărcare înseamnă că schimbătorul de viteze nu mai poate ocupa acel loc, ca la Cayenne-ul dinaintea reîmprospătării. Designerii îl relocalizează într-o mică proeminență în dreapta volanului, între instrumentarul de bord și ecranul de infotainment.
Volanul redesenat își ia aspectul de la actualul 911. Există comenzi multifuncționale pe spițele orizontale. Butoanele și rotițele fac lucruri precum comutarea aspectului instrumentarului de bord și a afișajului opțional head-up display. În partea stângă jos se află o manetă pentru acționarea controlului de croazieră. Un cadran pentru schimbarea modurilor de rulare se află în partea dreaptă.
Un ecran opțional de 10,9 inchi este disponibil pe partea pasagerului din tabloul de bord. Acesta le oferă acestor ocupanți controlul asupra sistemului de navigație și a sistemului media. De asemenea, ecranul poate transmite videoclipuri în timp ce Cayenne se află în mișcare, iar un filtru previne distragerea atenției șoferului.
Cayenne din 2024 va fi echipat standard cu un V6 turbo de 3,0 litri care dezvoltă 349 de cai putere și un cuplu de 369 de livre-picior. Versiunea S va primi un V8 biturbo care va furniza 468 CP și 442 lb-ft. Versiunea E-Hybrid PHEV va produce 463 CP și 479 lb-ft. În plus, va primi o baterie cu o capacitate mai mare, de 25,9 kilowați-oră, în loc de 17,9 kWh în prezent. Un Turbo S E-Hybrid mai puternic va veni mai târziu.