brand

Crossoverul mic Alfa Romeo 2024 desenat pe baza unor surse noi

Crossoverul mic Alfa Romeo 2024 desenat pe baza unor surse noi

Alfa Romeo nu va prezenta crossoverul său de segment B până anul viitor, dar cineva dornic să prezinte modelul sub Tonale a postat în urmă cu câteva zile imagini surprinzător de revelatoare. Deși nu am putut împărtăși acele fotografii scăpate din cauza unor probleme legale, acum avem ceva și mai bun. Am transformat acele fotografii granulate în randări de înaltă rezoluție. În consecință, aceasta este cea mai bună privire (neoficială) de până acum asupra noului model entry-level al legendarei mărci italiene.

La fel ca și Grupul Volkswagen, compania mamă a Alfa Romeo, Stellantis, a stăpânit arta de a refolosi aceeași platformă pentru mai multe modele. Se poate spune cu siguranță că micul crossover, care urmează să fie numit încă, va arăta foarte diferit de Jeep Avenger și Fiat 600, înrudite din punct de vedere mecanic, atunci când va debuta în 2024.

Cât de mare va fi? Noul model subcompact de la Alfa Romeo nu se va îndepărta prea mult de Avenger și 600. Primul are o lungime de 160,8 inci (4084 milimetri), în timp ce al doilea este puțin mai mare, cu 164,2 inci (4171 mm). Ambele au o lățime de aproximativ 70 in (1780 mm) și o înălțime de 60 in (1520 mm), în timp ce împart un ampatament aproape identic de aproximativ 101 in (2560 mm).

Cunoscând modus operandi al Stellantis, probabil că va promova versiunea pur electrică, dar ar trebui să existe și un model pe benzină mild-hybrid care să facă ecoul celorlalte două crossovere. Avenger și 600 cu emisii zero au în comun un motor electric montat în față, bun pentru 154 de cai putere, care își ia energia de la o baterie de 54 kWh. Cu acumulatorul complet încărcat, ambele vor parcurge 400 de kilometri (249 mile) în ciclul mixt WLTP. Jeep a prezentat un Avenger 4x4 Concept cu două motoare, dar nu este clar dacă este planificată o versiune de producție.

Cei care preferă ca aceste crossovere mici să aibă un motor cu combustie internă trebuie să știe că Avenger este oferit cu o unitate turbo pe benzină, cu trei cilindri. Motorul mild-hybrid de 1,2 litri este bun pentru o putere de 100 CP și este legat la o cutie de viteze manuală cu șase trepte în versiunea Jeep. Firește, ICE va fi cea mai ieftină modalitate de a te urca la volan.

Ca și în cazul lui Avenger și 600, modelul echivalent Alfa Romeo va fi asamblat în Polonia, la fabrica Stellantis din Tychy. Numele rămâne un mister, deși nu va fi Brennero, așa cum se credea până acum. Unii spun că va reînvia porecla "Arna", folosită la mijlocul anilor 1980 pentru un hatchback. Denumirea reprezenta un acronim (Alfa Romeo Nissan Autoveicoli, adică autovehicule Alfa Romeo Nissan), deoarece mașina era construită de societatea mixtă Alfa Romeo Nissan Autoveicoli S.p.A.