brand

BMW M Motorsport a prezentat la Los Angeles noul BMW M Hybrid V8 cu care va concura în clasa GTP

BMW M Motorsport a prezentat la Los Angeles noul BMW M Hybrid V8 cu care va concura în clasa GTP

BMW M Hybrid V8 a a fost prezentat în premieră publicului la Muzeul Petersen din Los Angeles (SUA) cu care va concura în clasa GTP din IMSA WeatherTech SportsCar Championship în 2023.

Cei patru piloţi de bază care vor urca în cockpitul celor două maşini BMW M Team RLL au fost anunţaţi tot la Muzeul Petersen.

Aceştia sunt piloţii oficiali BMW M Connor De Phillippi (SUA), Philipp Eng (Austria), Augusto Farfus (Brazilia) şi Nick Yelloly (Marea Britanie). Când maşina îşi va face debutul în cursă la cea de-a 61-a ediţie a Rolex 24 At Daytona (SUA), în perioada 28-29 ianuarie, ei vor fi susţinuţi de Colton Herta (SUA), un nume mare în seria IndyCar.

Care va fi designul de curse ale BMW M Hybrid V8?

Debutul modelului oficial al BMW M Hybrid V8 oferă prima şansă de a vedea suprafeţele maşinii sub o formă necamuflata şi de a identifica aspecte ale designului, care anterior ar fi putut fi ascunse.

Dispunerea grilei iluminate cu laser coincide cu arhitectura deschisă, de trecere, a unui prototip modern de maşină de curse, iar aerul care trece pe sub şi prin ea este fundamental pentru performanţa aerodinamică a maşinii, atât în ceea ce priveşte răcirea, dar şi pentru eficienţa forţei aerodinamice.

Partea din faţă a maşinii invocă capota faţetată, logo-ul BMW imbricat şi configuraţia „Y” inversată din grila BMW M Vision Next şi este un exemplu excelent al maşinilor de show BMW care anunţă nu numai automobilele de serie, ci şi maşinile de curse. Aceste elemente, flancate de faruri duble pe fiecare parte, fac din partea frontală a maşinii un BMW inconfundabil.

De asemenea, iluminarea grilei foloseşte o nouă tehnologie interesantă: compania elveţiană inovatoare L.E.S.S. SA a dezvoltat o nouă abordare ca alternativă la iluminatul cu LED-uri în care lumina este generată de o fibră optică nanoactivă declanşată de un laser. Acest lucru oferă lumină extrem de strălucitoare şi uniformă într-un factor de formă foarte mic, astfel încât oferă o economie considerabilă de masă şi energie atunci când este încorporat într-o maşină. Această tehnologie a fost prezentată şi ca o viziune de viitor în premieră la BMW M Vision Next în 2019.