brand

Cele mai spectaculoase mașini europene pe care abia le așteptăm luna aceasta

Cele mai spectaculoase mașini europene pe care abia le așteptăm luna aceasta

Nu-i așa că și tu abia aștepți să apară o nouă mașină care să te captiveze și să te cucerească chiar înainte de a te urca pentru prima oară la volanul ei? Se prea poate ca așteptarea ta să ia sfârșit anul acesta deoarece o mulțime de producători de automobile europeni ne-au pregătit o mulțime de surprize care mai de care mai spectaculoase.

Iată o listă cu câteva din automobilele pe care ar trebuie să stai cu ochii, iar dacă îți surâde vreunul din lista noastră, folosește cauțimașină.ro pentru a găsi un anunț care să ți se potrivească.

Pe platforma cauțimașină.ro găsești nu numai modele second hand într-o condiție impecabilă, ci și o mulțime de automobile noi, care îți vor depăși toate așteptările.

Cele mai spectaculoase mașini care se pare că vor fi lansate în luna iulie a acestui an

Alpina D3 și D3S

Pe măsură ce BMW actualizează tot mai des Seria 3, Buchloe investește și el în geamănul acesteia. În multe topuri Alpina B3 a obținut un scor perfect, de cinci stele. Buchloe a demonstrat în anul 2020 ce potențial are, așa că te poți aștepta la foarte multe de la automobilele cele noi care vor fi lansate luna aceasta pe piață.

Audi A3 Citycarver

Audi A3 s-a transformat într-un automobil cu un design robust, cu picioarele pe pământ dacă am putea spune și foarte ambițios deoarece este tot mai aproape de a o lansare incredibilă în Marea Britanie, dar și în restul Europei, cu toate că datele nu sunt confirmate încă. Citycarver va primi probabil o gamă nouă de motoare și tehnologie similară cu A3 standard, dar cu variante pe benzină și diesel, din care să alegi exact ceea ce ți se potrivește cel mai bine.

BMW Seria 3

Noul BMW Seria 3 electric este deocamdată un automobil creat exclusiv pentru China, dar în continuare, vom primi și noi, europenii, o versiune actualizată a mașinii noastre preferate din clasa executive. O versiune actualizată va intra în producție în cursul acestui an, cu un sistem iDrive mai inteligent și cu un ecran masiv de 15,0 inchi. Motoarele nu sunt confirmate, dar se așteaptă o gamă similară de motorizări pe benzină, diesel și hibrid, de tip plug-in.

DS 7 Crossback

Noul SUV cu un aspect ca de pluș este rezultatul unor intervenții chirurgicale ușoare și a unor îmbunătățiri la nivelul interiorului, care îl fac să arate foarte diferit de prima dată când a fost lansat pe piață, acum patru ani. O versiune blindată a modelului actual este folosită pentru a-l transporta de colo-colo pe președintele francez Emmanuel Macron, dar bănuim că noua versiune nu va avea nevoie de suporturi pentru steag sau lumini intermitente așa cum are mașina acestuia.

Lamborghini Urus

Super-SUV-ul Lamborghini lansat acum patru ani, este o prezență puternică pe piața auto, și cel mai probabil va primi câteva modificări subtile în cursul acestui an. Poate că nu este cea mai deosebită mașină de pe piață, dar totuși Lamborghini Urus are fanii lui și dacă te numeri printre ei, poate ar trebui să stau cu ochii pe el și să vezi ce ți-a pregătit pentru anul acesta.

Mercedes-AMG One

Pentru o mașină șa care viteza este o caracteristică extrem de importantă, am putea spune că lui Mercedes-AMG One îi ia destul de mult să ajungă de la zero la 124 mph în șase secunde. Bineînțeles, dacă nu te deranjează să aștepți pentru acest privilegiu, atunci nu este nicio problemă.

Totuși, cei 275 de oameni care au completat registrul de comenzi atunci când a fost dezvăluit conceptul Project One trebuie să fi știut că ar putea dura mai mult decât cele 18 luni promise, pentru o mașină de asemenea complexitate. Cam acestea sunt rezultatele atunci când iei un motor de 1000 CP, plus un motor turbo hibrid V6 de 1,6 litri de la pilotul de Formula 1 al lui Lewis Hamilton și le pui într-o mașină de oraș.

Sistemele de propulsie F1 nu sunt destinate utilizării rutiere. Nu le place să se plimbe de-a lungul unei benzi, darămite să stea la semafor, în trafic intens, în mijlocul unei intersecții aglomerate. Încercarea de a face ca grupul motopropulsor să fie fiabil și capabil să îndeplinească standardele UE de emisii WLTP s-a dovedit una foarte curajoasă, dar și eficientă.