Acestea sunt cele mai nebune 5 mașini de curse europene create vreodată
Când vine vorba de mașini de viteză, nimeni nu-i poate întrece pe producători europeni de automobile. Multe din modelele care ies din fabricile de pe continentul nostru sunt epitomul vitezi, stilului și performanței.
Europa va fi pentru totdeauna punctul de plecare pentru cele mai bune mașini sport, mărci cu istorie îndelungată și pedigree bogat. Oricât de bun este actualul Chevy Corvette, îi lipsește totuși entuziasmul și dramatismul unui Ferrari.
Mașinile de curse europene pun pe tavă pasionaților de automobile cam tot ceea ce aceștia și-ar putea dori de la o mașină, dar cu toate acestea, ei cer în permanență mai mult și mai bun și uite așa apar niște minuni ale ingineriei cum ar fi cele despre care vom vorbi în rândurile următoare. Citește până la capăt acest material marca cauțimașină.ro și te vei convinge că nimic nu se compară cu mașinile de curse europene, în ceea ce privește arta inginerească.
Radical Rapture
Un automobil pentru sufletele dezlănțuite. Radical, renumită pentru gama sa de specialități de pistă, cu accent pe performanța totală, a luat SR3 SL și i-a oferit tot ce i-a putut oferi respectând reglementările rutiere. Și astfel a luat naștere o mașină sport aparent micuță, cu un motor incredibil de puternic ascuns în spate.
Motorul turbo EcoBoost de 2,3 litri de la Ford oferă o 360 CP într-o caroserie ușoară ca o pană, ceea ce echivalează cu 500 CP pe tonă îngrijorătoare dacă ar fi vorba de Bugatti. Apasă delicat pedala de accelerație și instantaneu ajungi la 265 km pe oră.
Delage D12
Dacă ți-ai dorit vreodată să conduci un jet rapid, ca eroul din Top Gun, dar ai realizat că probabil n-o să ai niciodată șansa, nu te dezamăgi! Delage s-ar putea să aibă soluția perfectă pentru tine cu acest avion de luptă construit pentru drumuri. Lansat pentru prima dată în 2020, Delange D12 este gata pentru producție și livrare, alimentând visele reductorilor de a avea copertine în stil F14 și performanțe uimitoare.
Sunt planificate doar 30 de exemple, fiecare echipat cu câte un motor V12 de 7,6 litri cu aspirație naturală. Cât de repede poți să mergi cu el? În totalitate, vorbim de 360 km pe oră.
Ariel Atom 500
Regele nebunilor, Ariel produce Atoms de ceva timp, cu motoare Honda Civic supraalimentate și turbo, oferind în mare parte performanța super mașinilor. Cu excepția unui mic capitol din istoria Atom, când Ariel s-a jucat cu motoarele de motociclete, sudând la propriu împreună două unități.
Dar doi într-unul merge, în cazul lui Atom V8, un motor supraalimentat de 2,4 litri, cu turații mari, de 500 CP, care oferă un raport putere/greutate de 909 CP pe tonă. Pune piciorul pe pedala de accelerație și 100 de kilometri vin și pleacă în doar 2,3 secunde.
FV Frangivento Automobili Sorpasso GT3
Nu știm de unde se inspiră FV Frangivento când creează designul automobilelor sale, dar merge. Partea frontală a lui Sorpasso GT3, pare puțin cam făcută din topor, dar chiar și așa parcă îi dă o personalitate aparte. Mai ales că dacă faci un pas în spate te simți ca și cum cineva a aruncat o grenadă într-o fabrică de piese din plastic. GT3 are mai multe aripioare, grile și aripioare decât o convenție SF.
Dar hai să ignorăm nebunia de la exterior și să ne uităm puțin sub capotă pentru că acolo este ceea ce contează cu adevărat! FV Frangivento oferă o gamă de două unități de putere V10, una mai mică, cu 610 CP, și o versiune superalimentată, nebunească, de până la 850 CP.
TVR Typhon SC
Într-o magazie, chiar lângă Blackpool, TVR a construit unele dintre cele mai nebune mașini sport pe care le-am văzut vreodată, Toscane, Griffith și puternica Cerbera.
Iar Typhon SC nu este în esență decât încă un automobil de viteză dotat cu un motor uimitor de 585 CP, o mașină mereu gata să-și facă apariția pe traseele de curse fără nicio teamă de competiție.