brand

5 motoare de la BMW cărora le-ar sta mai bine într-o groapă de gunoi decât sub capotă

5 motoare de la BMW cărora le-ar sta mai bine într-o groapă de gunoi decât sub capotă

BMW s-a străduit întotdeauna să-și păstreze reputația de producător desăvârșit, livrând pasionaților de automobile automobile de performanță, cu interioare luxoase și o putere impresionantă. Însă nu au reușit să dea lovitura chiar cu toate motoarele pe care le-au produs până acum. Există multe exemple de unități nedemne de numele acestui brand, iar noi îți vom prezenta în rândurile ce urmează cinci dintre ele.

Motorul Turbo Diesel N47 de 2.0 litri

Când fabrici atât de multe motoare diesel de 2,0 litri, sigur vor apărea și unele care au probleme. Iar N47 este unul dintre acestea. El a beneficiat de service mai mult decât majoritatea unităților produse de BMW. Pe hârtie, performanțele acestui motor diesel par decente. Așa cum scrie în documente, se pare că poate furniza peste 200 CP, dar trebuie să fii atent cu el

Despre N47 se știe că produce o mulțime de probleme. Cele mai frecvente se datorează filtrului de particule diesel. Acesta se înfundă, ducând la o scădere a performanței care declanșează diferite coduri de eroare. Însă mai îngrijorător este faptul că lanțurile de distribuție se pot întinde și rupe. Acest lucru conduce la o defecțiune catastrofală și bineînțeles, la facturi mari.

Motorul pe benzină N43 de 1.6 litri

Pentru șoferii cu un buget redus de investiție, N43 de 1,6 litri pare o opțiune decentă. Performanțele sale sunt modeste, având o putere de doar 120 CP. Acest lucru permite o accelerare de la 0 la 100 km pe oră în 9 secunde, în cazul modelului de autoturism BMW 116i compact.

Cu toate acestea, există mai multe probleme cunoscute legate de N43. Cele mai multe apar din cauza unei întrețineri slabe sau neglijenței șoferilor, dar sunt totuși probleme grave, care pot pune în pericol viața pasagerilor și a celorlalți participanți la trafic. De exemplu, unitatea se poate strica ușor din cauza noroiului care ajunge la ea, iar lanțurile de distribuție sunt, de asemenea, slabe, provocând și ele anumite probleme. Dacă nu verifici cum trebuie, în mod regulat acest motor și nu te asiguri că se află mereu într-o stare perfectă de funcționare, când apar problemele deja e prea târziu pentru că facturile la reparații pot fi grozave.

Motorul S85 de 5.0 litri

BMW E60 M5 a fost ideal, indiferent de timpul de transmisie cu care a fost pus să facă echipă. El se lăuda sub capotă cu un motor V10 de 5,0 litri, derivat din motorsport. Acest lucru l-a binecuvântat cu 500 CP 520 nm. Toate aceste cifre au făcut ca puterea de accelerare să fie pur și simplu brutală. Astfel, BMW E60 M5 putea atinge 60 mph în doar 4,2 secunde.

Dar motoarele mari și scumpe, cum ar fi S85, tind să provoace probleme la fel de mari și pe măsură de costisitoare. Pentru S85 principalii vinovați sunt rulmenții de tijă. De asemenea, o parte din vină o poartă actuatoarele de accelerație, scurgerile de ulei și defecțiunea transmisiei. Asta n-o spunem doar noi, ci și Richard Hammond.

Motorul Twin Turbo N54

Configurația twin-turbo, de 3,0 litri, i-a oferit acestui motor performanțe fantastice. E90 335i a fost programat să atingă 100 km pe oră în doar 5 secunde. Motorul N54 s-a dovedit, de asemenea, un succes uriaș, cu tunerele sale ușor de modificat oferind rezultate spectaculoase.

N54 nu a fost lipsit de probleme. Majoritatea acestora se datorau pompei de combustibil de înaltă presiune, injectoarelor și pompei apă. Pe lângă ele, și scurgerile de boost sunt frecvente. Și unde mai pui că are o tendință de acumulare de carbon la nivel intern...

Motorul V8 N62

Prevăzut cu mai multe cilindree, motorul N62 a furnizat o putere glorioasă. Cu o capacitate de 4,8 litri, el este cel puțin decent ca și performanțe. Puterea sa este evaluată la 362 CP și 490 nm de cuplu. Într-un coupe 650i, acest lucru echivalează cu o accelerare de la 0 la 100 de km pe oră în 5,3 secunde.

Dar din cauza numărului mare de piese din plastic, și acest motor suferă diferite probleme. Scurgerile de ulei sunt frecvente, la fel ca și defecțiunea garniturii supapei. De asemenea, furtunurile de lichid de răcire se defectează ușor, iar garniturile cheilor se uzează prematur.

Te visezi la volanul unei mașini bune din toate punctele de vedere, dar nu dispui de un buget foarte mare de investiție, te invităm să accesezi motorul de căutare cauțimașină.ro și cu siguranță vei găsi pe platforma noastră un vehicul care să-ți satisfacă toate așteptările, inclusiv la capitolul buget!