brand

Cele mai bune pick-up-uri din 2023

Cele mai bune pick-up-uri din 2023

Camioanele pick-up moderne au evoluat mult față de trecutul lor utilitar, iar actuala serie de opțiuni oferă o rulare mai lină, interioare mai bune și tot confortul și luxul pe care îl așteptați de la o mașină nouă. Ca urmare, noile camionete pick-up sunt mai versatile și mai ușor de utilizat ca niciodată. Pe lângă confortul nou descoperit, camionetele pick-up moderne oferă rate de impozitare atractive și un spațiu de depozitare de neegalat.

În ultimul deceniu, unii producători de automobile au avut motive să creadă că va exista o cerere puternică pentru camionete pick-up, deoarece acestea au devenit mai fiabile, mai confortabile și mai potrivite pentru condusul zilnic. Din nefericire, piața nu a reușit să decoleze așa cum au sperat, astfel încât în prezent sunt disponibile mai puține opțiuni decât erau odată. Modele precum Mercedes X-Class, Nissan Navara și Mitsubishi L200 (cândva unul dintre cele mai preferate pick-up-uri ale noastre) au apărut și au dispărut și, în timp ce în SUA au apărut pick-up-uri hibride și electrice de la GMC, Rivian și Tesla, în Marea Britanie nu există în acest moment o varietate la fel de mare.

Dacă sunteți în căutarea unui pick-up nou-nouț în 2023, atunci nu trebuie să intrați în panică, pentru că există încă câteva opțiuni fantastice la vânzare în Europa. Am întocmit această listă cu cele mai bune camionete pick-up pe care le puteți cumpăra noi în 2023 pentru a vă ajuta să găsiți calul de povară perfect.

1. Ford Ranger

Ford Ranger nu este doar cel mai bine vândut pick-up în Europa, ci l-am desemnat Pick-up-ul anului în ultimii CINCI ani la Premiile Auto Express pentru mașini noi.

Versiunile anterioare ale modelului Ranger se concentrau exclusiv pe caracterul practic și pe utilitate, dar cea mai recentă versiune a adoptat stilul cizelat, cu fălci pătrate, al pick-up-urilor emblematice ale Ford F-Series din SUA. Habitaclul lui Ranger a făcut, de asemenea, câțiva pași mari înainte în ceea ce privește confortul, calitatea, spațiul și, cel mai vizibil, tehnologia.

Acum, mai mult ca oricând, Ranger are un simț al stilului care se potrivește cu imaginea sa de cal de povară, iar versiunea Double Cab este o alegere excelentă pentru utilizatorii din mediul de afaceri care doresc un cal de povară capabil care poate servi și ca mașină de familie versatilă atunci când nu sunt în timpul programului.

Cu toate acestea, se simte construit pentru a rezista, are abilități excelente de off-road, poate tracta până la 3.500 kg și majoritatea versiunilor îndeplinesc cerința de sarcină utilă de o tonă, necesară pentru ca un pick-up să fie calificat drept vehicul comercial ușor - singura excepție fiind Ranger Raptor, care respiră ca focul.

Încă o dată, se oferă caroserii cu o singură cabină sau cu cabină dublă, plus o gamă largă de niveluri de echipare pentru modelul cu patru uși, de la modelele XL, care muncesc din greu, până la luxoasele specificații Platinum. Versiunea Wildtrak, de nivel mediu, este alegerea noastră pentru că vine cu tot ceea ce aveți nevoie sau doriți, inclusiv un ecran tactil de 12 inch, tapițerie din piele, o serie de sisteme de siguranță pentru șofer și suspensia Soft Ride pentru un confort sporit.

Cele mai multe versiuni sunt propulsate de fidelul motor Ford EcoBlue de 2,0 litri cu patru cilindri, dar anumite modele sunt disponibile cu un motor diesel V6 de 3,0 litri - motorul nostru preferat datorită puterii și rafinamentului său suplimentar. Modelele cu specificații mai mici primesc motorul cu patru cilindri cuplat la o transmisie manuală cu șase trepte, în timp ce restul gamei dispune de o transmisie automată cu 10 trepte care asigură schimbări de viteze pur și simplu fără cusur.

2. Volkswagen Amarok

Camioneta soră a lui Ranger, mai pretențioasă, pierde locul întâi aici din cauza gamei mai restrânse și a prețurilor mai mari, în timp ce versiunile cu cele mai înalte specificații nu pot transporta o sarcină utilă de o tonă. Cu toate acestea, nu se poate nega faptul că cel mai recent Amarok este un pick-up de clasă, dezirabil și totuși foarte practic.

Dezvoltat împreună cu Ranger, cel mai recent Amarok arată și se simte un pic mai presus de Ford, atât la interior, cât și la exterior. Habitaclul este prevăzut cu multă piele și ornamente metalice, în timp ce ecranul tactil de 12 inch orientat spre portret rulează software-ul și grafica proprie VW. Nu lipsește nici kit-ul de la bord, majoritatea modelelor primind încărcare și conectivitate wireless pentru smartphone, un sistem de camere la 360 de grade, control de croazieră adaptiv, faruri cu LED-uri matriciale și chiar iluminare ambientală.

Spațiul pentru pasageri este și el îmbunătățit față de generația anterioară a modelului Amarok, cu un spațiu decent în spate, deși platforma de încărcare este de aceeași dimensiune ca la predecesorul său. Acesta măsoară aproape 1,62 metri lungime și 1,58 metri lățime, cu o lățime de 1,22 metri între pasajele roților.

La fel ca și în cazul Ranger, puteți obține Amarok cu motoare diesel cu patru cilindri sau V6, iar toate, cu excepția modelului de bază, sunt echipate cu cutia de viteze automată cu 10 trepte, de origine Ford. Cu motorul V6 sub capotă, Amarok se simte aproape la fel de rafinat și cultivat ca un SUV mare la condus, în timp ce poziția de conducere înaltă oferă o vedere bună a drumului din față.

3. Toyota Hilux

Hilux este o icoană a lumii pick-up-urilor, după ce a debutat la nivel mondial în 1968, proprietarii din unele dintre cele mai neospitaliere locuri de pe Pământ bazându-se pe durabilitatea sa, iar o anumită emisiune de televiziune britanică demonstrând în mod speculativ natura indestructibilă a camionului japonez. Așadar, dacă există un pick-up care merită să aibă un model numit "Invincibil", acela este Hilux.

Cel mai recent Hilux este mai mare în toate dimensiunile decât înainte, beneficiind de acel important compartiment de încărcare, care este cu 130 mm mai lat decât cel al ultimului Hilux. Puterea provine fie de la un motor diesel cu patru cilindri de 2,4 litri, fie de la unul cu patru cilindri de 2,8 litri, acesta din urmă oferind un cuplu sănătos de 420 Nm, în timp ce toate versiunile pot tracta până la 3.500 kg.

La interior, Hilux este o îmbunătățire uriașă față de modelul anterior. Au dispărut materialele plastice fragile și comutatoarele învechite, fiind înlocuite de un tablou de bord care arată și se simte ca și cum ar proveni de la unul dintre autoturismele Toyota. Cu toate acestea, cele mai recente Ranger și Amarok au făcut ca lucrurile să evolueze și mai mult acum.

Există o mulțime de materiale plastice dure care îți amintesc că te afli într-un pick-up, dar acum este la egalitate cu impresionantul, dar acum desființat, Nissan Navara, în ceea ce privește echiparea și finisarea. Modelul Invincible are și el un număr decent de dotări, cu un ecran de infotainment de opt inci cu DAB și Bluetooth, cruise control, climatizare și pornire fără cheie, în timp ce modelul Invincible X primește și mai multe dotări și o parte frontală cu aspect unic.

Hilux este surprinzător de plăcut la condus, deși dieselurile mari nu sunt la fel de fluide ca cele de la Ford sau VW. De asemenea, există o mulțime de scârțâieli ale anvelopelor, dar călătoria este confortabilă, direcția este precisă, iar controlul caroseriei nu este prea rău, având în vedere poziția ridicată. La fel ca în cazul oricărui pick-up, dacă compartimentul de încărcare este gol, rulajul poate fi un pic cam săltăreț și există o flexibilitate detectabilă în șasiu.

4. Isuzu D-Max

Isuzu D-Max este o alegere de top în materie de pick-up, oferind costuri de funcționare reduse, o garanție de cinci ani și o capacitate de tractare de 3,5 tone, în timp ce gama largă de modele înseamnă că există un camion care să se potrivească tuturor tipurilor de lucrări.

Toate camioanele utilizează același motor diesel twin-turbo de 1,9 litri, care dezvoltă un cuplu de 360 Nm, dar este mai eficient decât motorul diesel de 2,5 litri pe care l-a înlocuit în 2017.

Cabina dublă primește un spațiu de încărcare de 1.485 mm pe 1.530 mm, dar capacitatea de încărcare variază în funcție de modelul ales - cu un maxim de 1.161 kg. Greutatea maximă de tractare este de 3.500 kg

V-Cross cu specificații de top vine cu un kit auto de lux, cum ar fi climatizare cu două zone, Apple CarPlay, Android Auto, scaune din piele cu reglare electrică, întârziere a luminii de curtoazie, senzori de parcare, cameră de mers înapoi și o mulțime de kituri de siguranță. Modelul Arctic Trucks AT35 se bazează, de asemenea, pe această specificație, cu puține modificări la interior, dar cu o transformare exterioară spectaculoasă, cu anvelope de off-road Nokian de 35 de inch, pasaje ale roților evazate masiv și o înălțime de rulare și mai mare.

5. SsangYong Musso

SsangYong Musso include un motor diesel de 2,2 litri sub capotă, iar tracțiunea integrală selectabilă vă permite să conduceți în modul 2WD pentru a economisi combustibil. Sunt oferite, de asemenea, cutii de viteze manuale și automate cu șase trepte. Platforma de încărcare a modelului Musso nu este la fel de mare ca cea a unor rivali, dar îndeplinește totuși limita de sarcină utilă de o tonă, care este acceptabilă din punct de vedere fiscal.

SsangYong oferă nivelurile de echipare EX, Rebel, Saracen și Saracen+, toate acestea fiind bine echipate cu o gamă excelentă de echipamente preluate direct de la SUV-ul Rexton. Noi am opta cel puțin pentru Rebel, care vine cu Apple CarPlay și Android Auto, scaune încălzite și răcite și un volan din piele încălzit.

Dacă aveți nevoie de un spațiu de încărcare suplimentar, atunci Musso Saracen+ cu specificații de top dispune de fapt de un ampatament mai lung și un pat extins. Acesta are o lungime a platformei de încărcare de 1,61 m și o lungime totală de 5,4 m, ceea ce, susține Ssangyong, îl face cel mai mare pick-up cu cabină dublă și cea mai lungă platformă de încărcare de pe piață.