brand

Ineos Fusilier - primul off-roader electric retro incitant

Ineos Fusilier - primul off-roader electric retro incitant

Vineri, Ineos Automotive a dezvăluit al treilea său vehicul, un SUV complet electric numit Fusilier. Asemenea primului său SUV, Grenadier, Fusilier aduce un design inspirat retro, cu linii drepte și distincte. În plus față de varianta pur electrică, Ineos va oferi Fusilier și cu opțiunea de extindere a autonomiei alimentată cu gaz.

Fusilier – SUV-ul electric cu performanțe off-road de top

Fusilier va oferi "capacități off-road de clasa mondială fără niciun compromis la performanța pe drum", potrivit Ineos. Mai scurt și mai mic decât Grenadier, Fusilier va fi construit pe o platformă de tip skateboard care include un capac de oțel, un corp de oțel și uși din aluminiu.

Ineos încă nu a lansat detalii despre sistemul de propulsie 4x4 al Fusilier, deci nu știm lucruri precum dimensiunea bateriei sau autonomia.

Fusilier are un design cu adevărat unic pentru vehiculele off-road, cu anvelope pentru toate terenurile, un scut frontal și bare de protecție ridicate. Designul capotei și al ușilor ne aduce aminte de Mercedes-Benz G-Class. Potrivit Top Gear, silueta mai scurtă și mai joasă și elemente precum obturatorii grilei active au fost utilizate pentru a îmbunătăți eficiența.

Ineos spune că s-a asociat cu Magna pentru a dezvolta Fusilier. SUV-ul va fi construit în fabrica Magna din Graz, Austria. Se alătură altor mașini precum G-Class, BMW Z4, Toyota Supra, și Fisker Ocean ca alte mașini contractate pentru a fi construite de companie.

"Pe măsură ce am dezvoltat acest vehicul, am ajuns rapid la concluzia că, pentru a ne îndrepta spre decarbonizare, dar să continuăm să producem mașini pe care consumatorii doresc să le conducă, avem nevoie de o mixtură de tehnologii de propulsie", a declarat CEO-ul Jim Ratcliffe într-un comunicat. "BEV-urile sunt perfecte pentru anumite utilizări: călătorii mai scurte și livrări urbane, dar industria și guvernele trebuie să aibă așteptări realiste în jurul altor tehnologii care pot ajuta la accelerarea ritmului necesar de schimbare".

Ineos Fusilier a fost dezvoltat în colaborare cu firma austriacă Magna, care de asemenea produce G-Class, printre alte vehicule, precum noul SUV electric Fisker Ocean. Fusilier va fi, de asemenea, testat pe Muntele Schöckl din Austria, unde fiecare generație de G-Wagon a trebuit să-și dovedească rezistența și capacitatea off-road.

Fusilier va oferi o autonomie de 400 de kilometri, dar o valoare oficială WLTP pentru mașină încă nu a fost confirmată. De asemenea, dimensiunea bateriei Fusilier, viteza maximă de încărcare sau numărul de motoare electrice la bord rămân secrete pentru moment.

Un alt beneficiu al sistemului de extindere a autonomiei este că este probabil să fie opțiunea mai ieftină dintre cele două opțiuni de propulsie, deoarece va include o baterie mai mică decât EV. Conform lui Lynn Calder, CEO al Ineos Automotive, bateria pur electrică a Fusilier costă de trei ori mai mult decât motoarele pe benzină și diesel de la BMW pe care compania le folosește în Grenadier.

Cu toate acestea, mai multe detalii despre sistemele de propulsie și introducerea Ineos Fusilier urmează să fie dezvăluite până în toamnă, deși Calder ne-a informat că mașina nu va fi lansată probabil până în 2027. În concluzie, Ineos Fusilier este un vehicul electric revoluționar care combină stilul retro cu tehnologia modernă pentru a oferi o experiență de condus de neegalat.