brand

Noul Hyundai i20 2023 facelift sosește cu îmbunătățiri tehnologice

Noul Hyundai i20 2023 facelift sosește cu îmbunătățiri tehnologice

Nu este niciun secret că segmentul supermini se luptă, cu iminenta dispariție a lui Ford Fiesta și cu Volkswagen Polo care se confruntă cu un viitor incert, dar Hyundai perseverează la capătul mai mic al pieței, după cum o demonstrează noul Hyundai i20 cu facelift. Cea de-a treia generație i20 a sosit în 2020, așa că actualizarea din acest an este chiar la timp.

Hyundai s-a apucat să-i ofere lui i20 o mulțime de modificări exterioare pentru a-i ascuți aspectul. În partea frontală există o nouă grilă a radiatorului, iar emblema a fost mutată în partea superioară a barei de protecție. Bara de protecție în sine a fost complet restilizată, cu prize de aer laterale și o buză inferioară. Farurile cu LED-uri de pe modelul N Line par să fi devenit standard în toată gama noului i20.

Este disponibil un set proaspăt de jante de 16 sau 17 inch, iar în partea din spate, bara de protecție a fost, de asemenea, actualizată cu un difuzor de imitație mai proeminent. Hyundai a adăugat trei noi culori exterioare - Meta Blue Pearl, Lumen Grey Pearl și Lucid Lime Metallic pe care îl prezintă imaginile noastre.

Această culoare lime poate fi preluată și la interior. Scaunele pot fi specificate cu cusături de culoare lime, la fel ca și diverse piese de finisaj din habitaclu. De asemenea, i20 primește standard un panou LCD de 4,2 inci, un port de încărcare USB tip C și actualizări ale sistemului de navigație prin satelit în aer liber.

Noul Hyundai i20 2023 facelift sosește cu îmbunătățiri tehnologice

Printre opționale se numără două ecrane duble de 10,25 inch cu conectivitate Apple CarPlay și Android Auto, un sistem audio îmbunătățit și o placă de încărcare wireless pentru smartphone-uri. Siguranța a fost și ea îmbunătățită, cu o versiune actualizată a sistemului de asistență pentru evitarea coliziunii frontale și asistență la urmărirea benzii de rulare.

În ceea ce privește propulsoarele, i20 va continua cu motorul de 1,0 litri cu trei cilindri cu tehnologie mild-hybrid în două stări de reglaj - 99 CP sau 118 CP. Acesta va fi oferit cu o transmisie automată cu dublu ambreiaj cu șapte trepte sau o transmisie manuală cu șase trepte. Nu se știe încă nimic despre faceliftul hot hatch-ului i20 N, deși ne așteptăm ca acesta să urmeze în 2024.