brand

Ford Ranger PHEV 2025 debutează cu o autonomie electrică de până la 45 km

Ford Ranger PHEV 2025 debutează cu o autonomie electrică de până la 45 km

În urma unei scurte campanii teaser, Ford prezintă primul Ranger cu priză la priză. Ranger PHEV 2025 Ranger va intra în producție la sfârșitul acestui an, livrările fiind programate să înceapă în primele luni ale anului viitor. Este important de reținut însă că, deocamdată, producătorul auto detaliază Ranger PHEV doar pentru piața europeană.

În prezent, Ranger este cel mai bine vândut camion din Europa, iar Ford îi extinde gama prin adăugarea unui sistem plug-in hybrid de 2,3 litri. Acesta combină puterea motorului turbo cu patru cilindri cu ardere internă cu un motor electric și un mic pachet de baterii. Din păcate, compania nu oferă cifre de putere, dar susține că Ranger PHEV oferă un cuplu mai mare decât orice alt Ranger de serie din istorie. Deși nu cunoaștem cifrele de putere, există o serie de comparații care ne pot oferi un context.

Atunci când este echipat cu motorul diesel V6 de 3,0 litri, camionul are un cuplu de 602 Nm. În ceea ce privește puterea, EcoBoost de 2,3 litri în formă neelectrificată generează 270 de cai putere, iar noul tren de propulsie hibrid plug-in cel mai probabil depășește această cifră datorită suportului electric adăugat.

În ceea ce privește autonomia, Ford spune că vizează o autonomie complet electrică de până la 28 de mile cu o singură încărcare a bateriei. Nu în ultimul rând, capacitatea de tractare de 3,5 tone, ceea ce se potrivește cu restul gamei Ranger. O altă noutate pe care Ford o introduce în familia Ranger este Pro Power Onboard, care oferă prize de curent în portbagaj pentru unelte și aparate.

Din punct de vedere vizual, nu există prea multe diferențe între modelele standard cu motor termic și noua versiune hibridă plug-in. Evident, există un port de încărcare montat pe aripa din spate și s-ar putea să observați și noul design pentru jantele de 18 inch. Nu în ultimul rând, există inscripția PHEV pe pragurile laterale.

După cum am menționat mai sus, Ford va pune noul Ranger PHEV pe liniile de producție în cursul acestui an, iar primele exemplare vor fi livrate clienților la începutul anului viitor. Camionul electrificat va fi disponibil inițial exclusiv în echiparea Wildtrak, deși în curând ar putea să se alăture și alte clase. Ca o notă finală, Volkswagen nu a confirmat încă o versiune hibridă plug-in a modelului Amarok, care este construit de Ford la uzina sa din Africa de Sud.