brand

BMW dezvăluie serviciul de asistență pentru clienți Proactive Care bazat pe inteligență artificială

BMW dezvăluie serviciul de asistență pentru clienți Proactive Care bazat pe inteligență artificială

Industria automobilelor în ansamblul ei se confruntă cu o transformare semnificativă determinată de inteligența artificială. Tehnologia AI este din ce în ce mai mult integrată în vehicule pentru a spori siguranța, eficiența și experiența generală de conducere. De la sistemele avansate de asistență a șoferului (ADAS) care oferă funcții precum controlul adaptiv al vitezei de croazieră și asistența la menținerea benzii de rulare până la capacitățile de conducere autonomă, AI se află în fruntea inovației în domeniul auto. Acum, BMW a găsit încă o modalitate de a implementa noua tehnologie.

Producătorul german dorește să facă următorul pas în domeniul serviciilor pentru clienți cu cea mai recentă ofertă a sa, Proactive Care, care îmbină datele și inteligența artificială. Acest nou serviciu permite vehiculelor BMW să identifice în mod autonom cerințele de service existente și previzibile, permițându-le să anticipeze în mod proactiv nevoile clienților și să ofere soluții în timp util. Aplicațiile inițiale sunt acum în funcțiune, iar producătorul auto plănuiește îmbunătățiri continue pentru viitor.

De ani de zile, vehiculele BMW au trimis date legate de service direct către dealeri, facilitând interacțiunile specifice între clienți și dealeri. Cu toate acestea, schimbarea de paradigmă cu Proactive Care constă în faptul că BMW ia inițiativa de a aborda clienții. Nu mai este responsabilitatea exclusivă a clientului să se adreseze partenerului BMW; acum, BMW se adresează clientului, spune compania.

Așadar, ce beneficii oferă Proactive Care atunci când service-ul devine necesar? Prin analiza datelor și înregistrarea preferințelor clienților, acesta permite soluții personalizate. BMW spune că abordarea digitală în primul rând se asigură că clienții sunt notificați prin canalele lor preferate, fie că este vorba de aplicația My BMW, de notificările din mașină, de e-mail, de dealerul ales sau de un apel de la Roadside Assistance.

Proactive Care îmbunătățește, de asemenea, experiența de service pe termen lung, de la sfaturi de auto-ajutorare până la asistență flexibilă care asigură o mobilitate neîntreruptă. Acesta sugerează chiar și dealerul potrivit din rețeaua globală atunci când este necesară o vizită la atelier. Programarea online a întâlnirilor și videoclipurile de service personalizate cu opțiuni de plată online se numără printre numeroasele caracteristici disponibile.

Proactive Care este o ofertă globală disponibilă pentru toate modelele BMW echipate cu BMW Operating System 7 sau o versiune ulterioară, începând cu versiunea 07/2019. Pentru a participa, clienții au nevoie de un contract BMW ConnectedDrive activ și trebuie să își înregistreze autovehiculul în aplicația sau portalul My BMW folosind ID-ul BMW și datele de contact.

Ca o notă finală, chiar recent, BMW a anunțat că programul de abonament pentru scaune încălzite a murit din cauza ratei scăzute de acceptare din partea clienților.