brand

Top 10 cele mai valoroase branduri auto

Top 10 cele mai valoroase branduri auto

Compania de consultanță Interbrand dă anual publicității un raport pentru cele mai apreciate branduri din lume – Best Global Brands. Printre acestea, evident că se află și mărci din industria auto, pe care ți le vom prezenta și noi astăzi.

Dacă ești în căutarea unei mașini noi, ar trebui să consulți informațiile de mai jos, întrucât nu întâmplător brandurile auto se află în acest top.

Clasamentul este realizat de Interband de 22 ani și este bazat pe valorile mărcilor comerciale cele mai cunoscute din lume și include cele mai valoroase 100 de mărci. Criteriile care se iau în calcul sunt: performanța financiară, rolul mărcii în decizia de cumpărare și puterea brandului în perspectiva viitorului companiei.

Așadar, brandurile auto prezente în top nu numai că sunt performante din punct de vedere financiar, dar sunt și alese constant de consumatori. Și vorbind de mașini, cu siguranță acestea sunt preferate de cumpărători nu numai pentru design, ci mai ales pentru performanță, fiabilitate și siguranță.

Dacă te inspiră și pe tine una dintre mărcile auto prezente în top (și ar cam trebui, dacă vrei să un autoturism pe care să te bazezi), le găsești pe toate pe platforma noastră cautimasina.ro, fie la secțiunea Mașini Noi, fie în cea de Mașini Second Hand.

CautiMasina.ro preia automat toate anunțurile cu vânzări auto postate în peste 160 de site-uri de profil, astfel încât tu să ai în același loc toate anunțurile care te-ar putea interesa. În acest moment pe platformă poți să îți alegi modelul auto favorit din peste 166.000 de anunțuri.

Iată care este top 10 cele mai valoroase branduri auto în 2021:

1. Toyota ocupă primul loc în topul celor mai valoroase branduri auto din 2021 cu o valoare de piață de 54,1 miliarde $, în creștere cu 5% față de anul precedent, an în care ocupa tot prima poziție. Japonezii sunt recunoscuți pentru fiabilitatea mărcii și a modelelor prezentate, dar și pentru inovațiile constante aduse în ceea ce privește protejarea mediului înconjurător (să ne amintim că Prius a fost pionierul mașinilor hibride ce a debutat cu prima generație în Japonia în decembrie 1997).

Toyota ocupă locul 7 în top 100 cele mai valoroase branduri din lume, fiind surclasată de Apple, Amazon, Microsoft, Google, Samsung și Coca-Cola.

2. Mercedes Benz ocupă locul 2 în topul celor mai valoroase branduri auto și locul 8 în clasamentul mondial, având o valoare de piață de 50.8 miliarde $. Știm cu toții cu cei de la Mercedes impresionează prin calitatea modelelor sale, prin eleganță, stil dar și performanță.

3. BMW este pe locul 3 în top și are o valoare de piață de 41.6 miliarde de $. Marca bavareză este recunoscută pentru modelele sale sportive, performante și cu un design care atrage atenția, despre orice tip de model am vorbi.

4. Locul 4 este ocupat de Tesla, brandul american revoluționar având o creștere a vânzărilor față de 2020 de 184% și o valoare de piață de 36.2 miliarde de $. Probabil aceasta va crește din ce în ce mai mult în viitor, apreciind trendul de trecere către mașini cu 0 emisii în industria automative.

5. Honda este al doilea producător japonez de automobile, surclasat de cei de la Toyota, dar depășind Nissan. Succesul lor se bazează pe 2 factori: gama Honda are în principal în mașini de dimensiune mică (de la subcompactă la medie) cu consumuri economice și în al doilea rând, în ultimii zece ani fabricile Honda au fost proiectate să fie flexibile, astfel încât pot fi oricând reconfigurate pentru producerea acelui model de automobil cerut de către piață.

6. Hyundai ocupă un binemeritat loc 6, coreenii reușind să aibă o valoare de piață de 15.1 miliarde $. Hyundai este și printre marca preferată a șoferilor români, aceasta fiind aleasă mai ales pentru modelele din clasa mică de oraș.

7. Un alt producător german cunoscut, Audi, este în top pe locul 7 în industria de automative și pe locul 46 în cel general al top 100 mărci la nivel global, cu o valoare de piață de 13.47 miliarde de $. Audi și-a păstrat de-a lungul timpului poziționarea mărcii ca fiind una de o calitate excepțională, ce impresionează atât la exterior prin liniile simple și curate de design, cât și la interior prin execuția perfectă.

8. Volkswagen vine tare în urma Audi cu o valoare de piață de 13.42 miliarde $, fiind una și dintre mărcile favorite ale șoferilor din România. Fiabilitatea și cheltuielile relative mici de întreținere pentru modelele sale, fac ca brandul să fie constant în preferințele șoferilor.

9. Visul lui Henry Ford, de a produce o mașină practică și accesibilă, a schimbat viața a milioane de oameni și o face în continuare. Brandul american Ford este cotat cu o valoare de piață de 12.8 miliarde de $ în 2021.

10. Porsche a fost fondată în 1931 de Ferdinand Porsche, inginerul care a creat și primul model Volkswagen bine cunoscutul Volkswagen Beetle. Compania își are sediul în Stuttgart și a ajuns astăzi la o valoare de piață de 11.7 miliarde $. Un Porsche nu este o mașină sport obișnuită, ci una pe care să o conduci în fiecare zi. Are design și funcționalitatea, tradiție și inovație, o performanță inteligentă și de aceea este marca preferată a celor care își doresc să conducă o mașină cu o alură sportivă.