brand

Cele mai bune mașini europene lansate pe piață în anii 2000

Anii 2000 au fost niște ani de aur pentru industria automobilelor. În această decadă au apărut multe concepte noi, iar industria automobilelor a atins un nivel la care pionierii ei probabil nici măcar nu au îndrăznit să viseze.

Poate că ți se pare prea veche o mașină din generația 2000 și ceva. Dar dacă știi după ce să te uiți și folosești platforma noastră cauțimașină.ro pentru a găsi modelul preferat, atunci ai toate șansele să dai lovitura chiar dacă nu investești în ceva nou.

O mulțime de automobile legendare s-au născut în Europa anilor 2000 și dacă vrei o mașină care să-ți vindece nostalgia, atunci categoric merită să arunci un ochi pe această listă cu bunătăți perfecte de cumpărat și de iubit.

Mașini uimitoare apărute în anii 2000

Cele mai bune mașini europene lansate pe piață în anii 2000

BMW M5 E60

Considerat pe scară largă drept unul din cele mai bune mașini din generația sa, legendarul sedan, de înaltă performanță, de la BMW E60 M5 a apărut în 2005 și a făcut valuri peste tot datorită motorului său: un V10 de 5,0 litri.

Acest motor, V10 M5, a fost special conceput special pentru BMW M5 E60 și nu a împărțit nici măcar o singură componentă cu vreun alt motor de la BMW sau de la alt brand de mașini. Ceea ce îl face absolut unic. În ciuda unui record teribil la capitolul fiabilitate, super-sedanul de 500 CP ar putea face de rușine unele mașini sport serioase, chiar și mult mai noi decât el, și mai ales acum, când nu mai costă o avere, merită să investești în el.

Cele mai bune mașini europene lansate pe piață în anii 2000

Renault Clio V6 Renault Sport

Într-o zi, departamentul de performanță al Renault - Renault Sport mai exact - a luat-o razna complet și a decis să ia micul automobil Clio, și să bage în portbagajul lui un motor V6, ca să vadă cum se descurcă.

Deși acesta nu era motorul VQ al Nissan, așa cum l-au avut modelele Renault echipate cu V6 ulterioare, motorul de 2,9 litri cu care a fost înzestrată această mașinuță producea 252 CP și putea accelera până la 60 mph în doar 5,9 secunde, ajungând apoi până la 153 mph, și avea o viteză grozavă. O experiență extraordinară pentru orice dependent de viteză. Datorită rarității lor, aceste mașinuțe supărate au devenit extrem de scumpe, dar cu siguranță sunt o bucată interesantă din istoria Renault pe care merită s-o ai în portofoliul tău, mai ales dacă îți permiți.

Cele mai bune mașini europene lansate pe piață în anii 2000

Volkswagen Golf GTI

Lansat pentru prima dată în 2005, la un an după MkV Golf, GTI a fost a cincea generație a unui hatchback foarte original. Golf GTI a fost adesea considerat de majoritatea oamenilor ca fiind cel mai bun hatchback de pe piață, nu neapărat datorită performanței sale, ci mai degrabă pentru cât de mult promite.

Chiar dacă are 200 CP și ar putea atinge imediat 146 mph, Volkswagen Golf GTI este totuși un Golf. Un Golf puternic, dar tot un Golf.

Cele mai bune mașini europene lansate pe piață în anii 2000

Volvo V70 R

Volvo V70 R era similar cu Golf GTI, în sensul că era un break practic, cu tone de spațiu atât în cabină, cât și în portbagaj, dar și un sistem de condus ce oferea multă siguranță. Și pe deasupra, s-a întâmplat să aibă și 300 CP.

Volvo V70 R era propulsat de legendarul motor cu 5 cilindri de la Volvo, care se auzea foarte bine și trăgea și mai bine, chiar dacă V70 este o mașină uriașă. Deși sunt foarte neobișnuite în zilele noastre, este aproape sigur că vor crește în valoare în următorii ani, datorită statutului lor de dormitor și motorului cu 5 cilindri fiind o specie pe cale de dispariție.

Cele mai bune mașini europene lansate pe piață în anii 2000

Audi R8

R8 inițial a fost ca un pariu pentru Audi, deoarece nu mai fabricaseră niciodată o mașină sport cu motor central. Totuși, efortul a meritat din plin, pentru că R8 a dat curs unor mașini sport serioase ale epocii pentru banii lor.

Deși modelul de mai târziu, cu motor V10 a fost alegerea preferată a majorității cumpărătorilor, V8-ul anterior avea propria sa carisma și o personalitatea unică. Ca să nu mai vorbim de 420 CP și 4,2 secunde până la 60. Era disponibil și cu o transmisie manuală glorioasă, cu 6 trepte, cu un schimbător de viteze, și cu siguranță arăta și el.