brand

VOLKSWAGEN GOLF 2015

17.00016.500 €

Date masina

  • Brand
    VOLKSWAGEN
  • Model
    GOLF
  • Anul fabricatiei
    2015
  • Rulaj
    210.000 KM
  • Pret
    16.500
  • Pret mediu in Romania
    15000 - 20000
  • Capacitate cilindrica
    2.000 CM3
  • Combustibil
    benzina
  • Caroserie
    hatchback
  • Cutie de viteze
    automata
  • Norma de poluare
    nespecificata
  • Putere
    230 CP
  • Locatie
    bucuresti, sectorul 6
  • Masina gasita pe
    autovit
  • Vechime anunţ
    17 zile
  • ID anunţ
    GqQbos

Dotari

checkabs
checkairbag genunchi pasager
checkairbag lateral sofer si pasager
checkairbag scaun pasager
checkairbag sofer
checkairbag-uri cap fata
checkairbag-uri cap spate
checkalb
checkandroid auto
checkasistenta in rampa
checkasistenta la franare
checkclimatronic 3 zone
checkcontrolul tractiunii
checkcotiera (spate)
checkesp
checkeuro 6
checkfaruri directionale
checkfolie
checkfranare asistata
checkgeamuri electrice fata
checkgeamuri electrice spate
checkgri
checkintercooler do88
checkisofix
checkled
checklumini de zi
checknou
checkoglinzi exterioare cu reglare electrica
checkoglinzi exterioare incalzite
checkperformanta
checkpilot automat adaptiv (distronic)
checkradio
checkrezervă
checkscaune sport fata
checkschimbator viteze piele
checksenzor ploaie
checksenzori presiune roti
checkservodirectie
checksistem audio
checksistem start/stop
checkstergatoare parbriz
checksuspensie sport
checktapiterie alcantara
checkvolan cu schimbator de viteze
checkvolan multifunctional
checkvolan piele

Descriere

Upgrades:

Performanta

• Stage 2 Motor + cutie la Dop Motorsport 320 cp si 520nm

• Admisie MST (filtru curățat la 10k km)

• Turbo muffler delete Alpha Competition

• Intercooler do88 Motorsport dedicat (în locul celui stock)

• DV TurboSmart Dual Port (recirculare + atmosferic)

• Downpipe Wagner cu cat sport 200 cell euro 6

• Evacuare custom 76 cu toba cu clapeta RM motors (se aude foarte bine și nu are drone nici cu ea deschisă)

• Suspensie St XA reglabilă pe duritate (flanse noi OE când a fost montată)

• Frâne față Brembo 6pot de Porsche Cayenne, E tron etc cu discuri Brembo de ML și plăcuțe Textar + furtune metalice și adaptori Epytec - 375x36mm

• Frane spate 356x23mm cu adaptor VBT, discuri perforate VBT

• Brațe față SuperPro cu bucși poli SuperPro

• Kit centrare/ blocare punți față spate + șuruburi noi OE

• Bara rigidizare fata oale Ta-Technix

Interior

• Volan îmbrăcat în alcantara - MS Tapițerie auto

• Schimbător îmbrăcat în alcantara - MS Tapițerie Auto

• Presuri OE GTI

• Centuri roșii față - MS Tapițerie Auto

• Helix sound system (subwoofer + amplificator la roata de rezervă, amplifică și boxele mașinii, special pentru Golf 7), se aude foarte bine față de sistemul stock

• Mib 2 cu ecran de 8” de facelift cu CarPLay și Android Auto

Exterior

• Body kit exterior complet OE Oettinger (praguri, lip față, diffuser, eleron, grila bară față, pleoape faruri

• Tipsuri inox 114mm

• Roti iarnă Motec Ultralight 19 vopsite alb

• Roti vară Oz Superleggera 3, miez forjat, modulare din 3 piese, miez vibrofinisare + lac

• Sticlă faruri înlocuită cu una nouă + curatat lupe si faruri + folie PPF AutoCleanMentor

• Leduri LedItUp

• Parbriz nou (cel vechi era plin de pietricele)

• Oglinzi vopsite full alb

Mentenanță:

• Pcv Oe

• Hpfp nou OE, ultima revizie

• Purge valve nou OE

• Magnet axă came admisie nou OE

• Bujii înlocuite la maxim 20k km OEM rs7

• Bobine noi OEM

• Injectoare directe și indirecte noi OEM

• Ulei diferențial schimbat la 60k km sau 3 ani

• Ulei DSG schimbat conform planului de revizie (60k km)

• Ulei motor și filtru ulei schimbat mereu de când e la mine la 10k km (nu am condus mașina atât de agresiv pentru a se merita să îl schimb mai des)

• În general cam tot ce a fost nevoie a fost schimbat cu piese calitative.

• Până să o iau eu, are toate schimburile făcute conform plan service.


Nu vă lăsați păcăliți de KM, mașina a parcurs cea mai mare parte din ei în exterior și la un mers normal + o întreținere optimă. De aici și motivul pentru care mașina nu a avut probleme și merge în parametrii (se poate verifica, de ex distribuția este pe 0)

Se poate loga/ testa fără nici problema


Mașina de când am luat o și până acum are același consum de ulei, între schimburile de ulei, uleiul scade de la Max la minim, deci aș zice 1l la 10k km, consum pe care l a avut și la 123k km când am luat mașina.

Unic proprietar în Germania și eu în România

Mașina a fost cumpărată de mine din Germania, la 123k km.

Atât motorul cat și cutia funcționează foarte bine, nu au niciun fel de problemă. Mașina merge mai bine decât atunci când am luat o. Nu are niciun fel de problema ascunsa, am mers intotdeauna fara probleme cu ea oriunde.

Nu ma grabesc sa o vand, in principiu as vrea sa o dau pe 19000E cu tot cu rotile de Vara (Oz) si iarna (Motec) sau pe 17000E doar cu rotile de iarna. Pentru mai multe detalii imi puteti lasa mesaj.