Va multumim pentru interesul acordat anuntului nostru.
Autoturism disponibil cu livrare imediata.
Toyota Yaris 1.6-l-Turbo GR Kalle Rovanperä Edition Nr. 170/200
Avans incepand cu 20%.
Culoare : Culoare exclusivă Rovanperä Edition (vopsea în trei tonuri)
-Autocolante comemorative pentru victoria WRC (aripi față stânga și dreapta)
-Diferențial spate cu viteză constantă -Jante din aluminiu BBS (18x8J) + sigla TOYOTA GAZOO Racing
-Autocolante TOYOTA GAZOO Racing (uși stânga și dreapta, bara spate)
-Sigla Rovanperä Edition (ușă spate)
-Eleron spate (aripă variabilă; fabricat din CFRP)
Dotări interioare:
-Insignă comemorativă pentru victoria WRC (scaun pasager)
-Afișaj exclusiv GR Full TFT pentru instrumente (modul KALLE și modul DONUT)
-Culoarea cusăturii volanului se potrivește cu culorile steagului național al țării de origine a fiecărui pilot. De asemenea, o placă exclusivă care comemorează victoria TGR în WRC este montată pe panoul de bord din fața scaunului pasagerului.
-Cusături albastre și gri (pentru maneta schimbătorului de viteze, capacul frânei de mână și scaune)
Mecanisme:
-Comutator de selectare a modului 4WD (mod NORMAL, mod KALLE și mod DONUT) cu control exclusiv Rovanperä Edition
Sistem de evacuare standard adaptata
EDIȚIE LIMITATĂ KALLE ROVANPERÄ TOYOTA YARIS GR (Nr. 170)
GR Yaris „Ediția de înaltă performanță Kalle Rovanperä”.
Noile moduri de control 4WD care înlocuiesc modurile „GRAVEL” și „TRACK” de pe GR Yaris standard au fost dezvoltate exclusiv pentru ambele ediții speciale. Noile moduri pentru fiecare ediție specială sunt descrise mai jos.
Pentru Ediția Kalle:
Modul DONUT: Pentru șoferul Rovanperä, care excelează la drifting și viraje tip donut, restricția (conexiune directă) este aplicată la maximum roților față și spate pentru a asigura controlul derapajului în timpul driftului.
Modul KALLE: Acest mod, prin controlul care maximizează utilizarea unui diferențial spate cu viteză constantă instalat suplimentar, permite balansarea agresivă a spatelui vehiculului la intrarea într-o curbă și tragerea în față a părții frontale a vehiculului folosind accelerația la ieșirea dintr-o curbă, contribuind la timpi de cursă mai scurți.
Un eleron ușor de raliu (CFRP) nou dezvoltat și același eleron spate (cu aripă variabilă, CFRP) ca la ediția Rovanperä îmbunătățesc caracteristicile aerodinamice.
racordarii, nr 12-18