brand

Noul Volkswagen Tigaun ar putea arăta așa

Noul Volkswagen Tigaun ar putea arăta așa

Lansat inițial în 2007, Tiguan este unul dintre cele mai importante modele Volkswagen din istoria modernă a companiei. Cu 116.334 de livrări în Europa anul trecut, crossoverul a înregistrat un declin al vânzărilor în ultimii trei ani, iar acest lucru este un indicator clar că este nevoie de o nouă generație a modelului. Firma germană a lucrat activ la a treia generație Tiguan în ultimele câteva luni și acum avem o previzualizare destul de precisă a ceea ce ar putea arăta acest vehicul.

Randările de mai sus provin de la amicii noștri de la Kolesa.ru și descriu un model cu un aspect mai elegant decât actualul Tiguan. Desenele digitale iau după imaginile teaser publicate recent ale crossoverului (vezi modulul de linkuri conexe de mai jos), care arătau un prototip complet camuflat. După cum puteți vedea singur din imagini, noul Tiguan va fi mai puțin pătrățos decât predecesorul său și va adopta o parte frontală inspirată de ID.4, cu o bandă de LED-uri care conectează farurile sweptback.

Pe lângă faptul că va arăta mai rotunjit, noul Tiguan va fi, de asemenea, puțin mai mare decât modelul anterior. Volkswagen a declarat deja că vehiculul bazat pe MQB Evo va fi cu 32 de milimetri mai lung, pentru o lungime totală de 4.551 mm. Tiguan 2024 va fi, de asemenea, cu 5 mm mai înalt. Cu toate acestea, lățimea și ampatamentul vor rămâne neschimbate, la 1.939 mm și, respectiv, 2.681 mm.

Aspectul exterior actualizat va veni cu noi faruri HD matrix, care vor fi o premieră pentru Tiguan. Deși nu este vizibil în detaliu din aceste randări, fiecare bloc va avea 19.200 de elemente micro-LED, ceea ce face posibil ca unitatea să lumineze drumul din față până la 500 de metri.

Nu se știu însă prea multe despre opțiunile de motorizare ale noului Tiguan. Știm, însă, că vor exista motoare pe benzină, diesel și hibride plug-in, precum și versiuni cu tracțiune față și integrală. Se așteaptă ca Tiguan din 2024 să fie ultimul Tiguan cu motor termic, deoarece Volkswagen are în plan să nu mai ofere mașini cu motoare cu combustie internă în Europa până în 2033.