brand

Acesta este Peugeot 508 2023 și are o nouă față

Acesta este Peugeot 508 2023 și are o nouă față

Peugeot a dezvăluit cea mai recentă iterație a unei mașini pe care câțiva dintre voi chiar ați cumpărat-o în Marea Britanie anul trecut. Bine ați venit la noul (a se citi: facelift) - și încă foarte atrăgător - Peugeot 508 berlină și break.

Și acea față a fost într-adevăr ridicată. Peugeot ține să sublinieze integrarea grilei în "volumul" barei de protecție, cu noua emblemă a mărcii în centrul acesteia. Efectul este acela de a elimina aproape complet conceptul de grilă frontală, lăsând doar acei ochi foarte înguste și furioși și modelul "gheară" caracteristic Peugeot care se desfășoară de-a lungul părților laterale.

Există lumini cu LED-uri, montate standard pe toată noua gamă 508, concepute "pentru a afișa un aspect felin, mai ascuțit ca niciodată pe un Peugeot". Acestea sunt elemente dintr-o singură piesă și completează o nouă semnătură a luminilor spate, de asemenea din LED-uri. Sunt multe, multe LED-uri.

Alte actualizări importante includ insignele care acoperă modelul 508 2023, care sunt toate noi și au fost actualizate cu o nouă tipografie. Sunt disponibile trei culori noi (alb, albastru și gri "titan") din șapte în total. Jantele sunt și ele de un design nou, elemente din aluminiu de 18 inci denumite "Epherra" care prezintă un model în formă de diamant.

Modificări subtile, dar eficiente la exterior, dar atunci Peugeot nu a trebuit niciodată să rescrie întreaga filozofie a lui 508, pentru că este una dintre cele mai frumoase berline și break-uri mari aflate la vânzare în prezent, pe care cei mai mulți dintre voi o admiră în mod clar... înainte de a opta, în cele din urmă, pentru ceva german.

Ceea ce este păcat, pentru că este o mașină bună, iar această nouă versiune duce mai departe bunătatea esențială. Rămân trei niveluri de echipare - Allure, GT și Peugeot Sport Engineered (acesta din urmă fiind cel mai sportiv) - care oferă o pereche de propulsoare hibride pe benzină cu tracțiune față (motor pe benzină de 150 CP/180 CP + motor electric de 81 kW), trei opțiuni cu motorizare exclusivă pe bază de motorină, două pe benzină și una diesel, precum și hibridul PSE de 360 CP cu tracțiune integrală. Această ultimă mașină folosește sistemul de gestionare a energiei de la superbul 9X8 racer, FYI.

i-Cockpit-ul rămâne o chestiune de dragoste sau de neuitare, iar această mașină reînnoită prezintă o nouă emblemă pe volan și noi moduri de afișare pentru ecranul de 12 inci. Este în continuare un habitaclu extraordinar, care oferă ceva cu adevărat interesant și diferit. Se oferă, desigur, multă asistență la condus, există noi opțiuni de tapițerie interioară și - poate cel mai important dintre toate - trei noi programe de masaj din cele opt disponibile.