Peugeot 2008 2024 facelift debutează cu un E-2008 mai puternic
Crossoverele de segment B reprezintă una dintre cele mai fierbinți piețe, așa că Peugeot vrea să se asigure că 2008 rămâne proaspăt și competitiv pentru a acapara o bucată mai mare din această piață. Faceliftul de la jumătatea ciclului aliniază modelul la cea mai recentă identitate vizuală introdusă cu 508 la începutul acestui an. Acesta primește luminile verticale triple în formă de gheară încorporate în inserțiile negre lucioase ale barei de protecție. Versiunea emblematică GT extinde aspectul semnăturii în farurile full-LED.
Trecând la partea din spate, Peugeot a făcut modificări la luminile spate cu LED-uri pentru a spori motivul "trei gheare" prin utilizarea a trei lamele duble orizontale suprapuse. Trebuie menționat faptul că semnalizatoarele de direcție și luminile de mers înapoi sunt, de asemenea, de tipul LED. Alte noutăți în ceea ce privește exteriorul includ jantele de 16 până la 18 inch turnate după cele oferite pentru 408. Selenium Grey reprezintă culoarea de lansare, în timp ce GT are o vopsea bicoloră cu acoperiș negru în standard. Indiferent de culoare, toate 2008-urile vor primi capace de oglinzi laterale negre.
La interior, toate versiunile Peugeot 2008 2024 dispun de un ecran tactil de 10 inch, spre deosebire de modelul pre-facelift, unde primele două versiuni au venit cu un ecran mai mic de șapte inch. Treceți la Allure sau GT și veți primi un instrumentar de bord digital de 10 inci cu design nou, care la GT vine și cu un efect 3D. Dacă vă mulțumiți cu versiunea de bază Active, micul crossover va veni cu cadranele analogice tradiționale de odinioară. Versiunile echipate cu cutie de viteze manuală au primit un buton de schimbare a vitezelor redesenat.
Schimbări mai mari au avut loc sub pielea actualizată, deoarece Peugeot îi oferă lui E-2008 un plus de putere și autonomie. Moștenește hardware-ul de la E-208 și E-308, astfel că primește un motor electric bun pentru 156 CP (115 kW), ceea ce reprezintă o creștere de 15 procente. Pachetul de baterii a crescut de la 50 la 54 kWh, ceea ce a dus la creșterea autonomiei WLTP în ciclul mixt de la 345 la 406 kilometri.
La începutul anului 2024, gama de propulsoare va crește pentru a include un nou hibrid cu un motor pe benzină de 136 CP cuplat la o transmisie automată cu șase trepte și dublu ambreiaj care încorporează un motor electric. Se pretinde că reduce consumul de combustibil cu până la 15% față de un motor pe benzină non-hibrid. Peugeot merge atât de departe încât spune că se așteaptă ca proprietarii să conducă mașina în modul pur electric pentru mai mult de 50% din timp în oraș.
Pentru cei care preferă un sistem de propulsie mai simplu, compania cu emblema leului vinde în continuare 2008 cu un motor pe benzină turbo de 1,2 litri cu trei cilindri. Acesta pompează 100 CP printr-o cutie de viteze manuală cu șase trepte sau 130 CP prin intermediul unei cutii automate cu opt trepte. Alternativ, clienții pot opta pentru motorul diesel cu patru cilindri, de 1,5 litri, care dezvoltă 130 CP și este oferit doar cu mașina automată.
Peugeot 2008 2024 va fi pus în vânzare în această vară, împreună cu modelul pur electric E-2008.