Noul interior a lui Mini Cooper 2024 a fost dezvăluit: Design minimalist, ecran rotund masiv
Mini a dezvăluit habitaclul noului Cooper, arătând inclusiv animația de pornire a sistemului de infotainment. Acesta adoptă o estetică care actualizează Mini-ul original pentru lumea modernă.
Noul Cooper are un tablou de bord radical simplificat în comparație cu modelul existent (vezi comparația de mai jos). Nu mai există instrumente în spatele volanului, dar există un head-up display. Ecranul central rotund din centru include vitezometrul și sarcinile de infotainment. Un panou de formă ovală de sub ecran conține comenzile fizice.
Noul volan are mânere groase în pozițiile de la ora 2 și ora 10. De asemenea, butoanele multifuncționale par mai proeminente.
Țesătura de pe planșa de bord are un model gri în gradient pe partea șoferului și trece la un model houndstooth la celălalt capăt. O fantă îngustă susține gurile de ventilație HVAC.
Când Mini pornește, iluminarea ambientală luminează partea inferioară a planșei de bord. Ecranul afișează emblema mărcii, apoi sfere de culoare galbenă și vișinie care se rotesc înainte de a lansa afișajul.
Mini a dezvăluit deja exteriorul noului Cooper (mai sus). La fel ca și habitaclul, caroseria este mai simplă decât cea a modelului actual. În față se află un element octogonal lat, cu o grilă trapezoidală în partea inferioară. Există LED-uri în jurul farurilor și două bare orizontale.
Profilul amintește de Mini-ul reînviat de BMW de la începutul anilor 2000. Cu toate acestea, parbrizul are o raclă mai abruptă. Supraînălțimile față și spate sunt destul de scurte.
Partea din spate are lumini spate suprapuse în formă de triunghi pe fiecare parte. O bară prin trapă are inscripționat numele modelului. În timp ce țevile de eșapament sunt ascunse la această mașină, fotografiile spion ale lui Cooper S îl arată cu o ieșire centrală.
Noul Mini Cooper vine cu propulsoare electrice și cu combustie, iar acestea se deplasează pe platforme diferite. EV vine sub forma modelului de bază Cooper E, cu un motor electric de 181 de cai putere montat în față și o baterie de 40,7 kilowați-oră care oferă o autonomie estimată la 300 de kilometri în ciclul de testare WLTP din Europa. Cooper SE are un motor de 215 cai putere și o baterie de 54,2 kWh care oferă 400 de km în evaluarea europeană.
În ciuda faptului că a văzut interiorul, exteriorul și are detalii despre propulsoarele electrice, Mini nu spune încă când debutează noul Cooper. Nu mai sunt multe de știut.