brand

Noul Ford Puma 2024 facelift a fost spionat din nou în teste

Noul Ford Puma 2024 facelift a fost spionat din nou în teste

Ford pregătește un crossover Puma actualizat pentru Europa. Modelul are noi responsabilități acum că fratele său Fiesta nu mai este disponibil, Puma devenind oferta entry-level a Ovalului Albastru. Noile atribuții vor coincide cu un nou aspect al rolului, Ford actualizând stilul interior și exterior al modelului.

Puma reîmprospătat nu va fi complet redesenat, deoarece mașina actuală a debutat în 2019. Schimbarea de la jumătatea ciclului va oferi crossoverului o nouă față, cu faruri, grilă și bara de protecție actualizate. Emblema se va muta în interiorul grilei, iar schimbările din spate vor fi mai greu de observat. Vehiculul de test păstrează luminile spate ale mașinii actuale.

Noile fotografii spion nu dezvăluie habitaclul mașinii, dar fotografiile anterioare au surprins o imagine a acestuia. Puma actualizat va avea probabil un afișaj revizuit pentru șofer și un ecran de infotainment mai mare, de 12,0 inchi. Noua configurație din Ford va necesita reconfigurarea planșei de bord și a dispunerilor de ventilație.

Ecranul părea integrat în planșa de bord. Cele mai recente fotografii arată vehiculul cu o tablă care acoperă noul stil.

Una dintre cele mai mari schimbări care vor veni la mașină se va întâmpla sub tablă atunci când va debuta versiunea complet electrică. Puma va folosi componentele de propulsie electrică de la furgoneta E-Transit Courier și ar putea produce în jur de 134 de cai putere.

Puma EV ar trebui să fie capabil să adauge 85 de kilometrajul de autonomie în doar 10 minute cu o încărcare de 100 de kilowați de curent continuu. Puma EV va avea probabil un stil frontal unic, cum ar fi o grilă închisă și alte detalii specifice grupului motopropulsor.

Constructorul auto va continua să ofere Puma și cu motoare pe benzină. Modelul hibrid EcoBoost standard de 1,0 litri, cu trei cilindri, ar trebui să fie în continuare disponibil pe modelul reproiectat, producând aproximativ 123, 153 sau 168 de cai putere, în funcție de aplicație. De asemenea, Ford va continua probabil să ofere motorul turbo EcoBoost de 1,5 litri în versiunea Puma ST echipată manual. Acesta dezvoltă 197 de cai putere, iar fotografii noștri spioni l-au văzut deja în teste în natură.

Ford nu a anunțat când plănuiește să dezvăluie noul Puma, dar producătorul auto îl va produce la Craiova, România, alături de E-Transit Courier. Zvonurile sugerează că nu va intra în producție până la sfârșitul anului viitor.

Probabil că vom vedea debutul noului Puma undeva anul viitor.