brand

Ford Mustang Mach-E Rally debutează cu suspensie înălțată și 480 CP

Ford Mustang Mach-E Rally debutează cu suspensie înălțată și 480 CP

Ford Mustang Mach-E Rally a fost dezvăluit oficial de către constructorul din Michigan, cu o configurație de tracțiune integrală cu două motoare, jante din aliaj alb de 19 inch inspirate de raliu, suspensie ridicată și un spoiler spate ca dotare standard, printre alte dotări.

Crossoverul complet electric care și-a făcut anterior debutul dinamic sub formă de prototip la ediția din acest an a Goodwood Festival Of Speed se deplasează pe o suspensie modificată care oferă o gardă la sol suplimentară de 0,78 inch (20 milimetri) față de Mach-E GT și dispune de amortizoare MagneRide special reglate.

Două motoare electrice - unul în față și unul în spate - oferă o putere combinată de cel puțin 480 de cai putere și un cuplu motor de 650 de lire-picioare, în timp ce timpul de sprint de la 0 la 100 de kilometri pe oră este de 3,5 secunde.

Toate aceste specificații sunt în prezent estimări care s-ar putea schimba ușor atunci când mașina va fi pusă oficial în vânzare, în prima jumătate a anului viitor, inclusiv autonomia, care va fi în jur de 402 kilometri, spune Ford, datorită unui pachet de baterii de 91 de kilowați-oră care poate accepta încărcare rapidă în curent continuu cu până la 150 de kilowați.

Pentru a se diferenția de toate celelalte versiuni Mach-E, Rally EV primește jante de 19 inch alb lucios, rotoare de frână față de 15,1 inch (385 mm) cu etriere Brembo vopsite în roșu, proiectoare de ceață inspirate de raliu în partea frontală, un spoiler spate inspirat de Focus RS, un splitter frontal, un acoperiș din oțel vopsit în negru și o pereche de dungi de curse.

Anvelopele Michelin CrossClimate2 de 235/55 R19 oferă mai multă grosime decât anvelopele standard de pe celelalte versiuni Mach-E și există o protecție suplimentară sub forma unor scuturi pentru motoarele față și spate, a unei folii protectoare pe placarea ușilor și pe arcadele aripilor, precum și a unor apărători de noroi opționale instalate de dealer. Un punct de recuperare este, de asemenea, încorporat în partea din față și include un cârlig.

Ford Mustang Mach-E Rally debutează cu suspensie înălțată și 480 CP

În interior, există accente de alb lucios pe tabloul de bord, pe spițele inferioare ale volanului și pe spătarele scaunelor performante proiectate de Ford. Ușile prezintă, de asemenea, cusături contrastante.

Prezentat ca fiind primul EV inspirat de raliuri de la Ford, noul Mach-E Rally dispune de un mod de rulare RallySport Drive Mode unic, conceput pentru condusul off-road, care permite o mai mare amplitudine pentru alunecări mai mari, un răspuns liniar al accelerației pentru un control mai bun și o amortizare mai agresivă pentru o manevrabilitate mai bună în virajele mai puțin ferme, spune compania.

În timpul unei prezentări pentru mass-media, oficialii companiei au declarat că prototipurile EV-ului orientat spre off-road au fost abuzate de ingineri și tehnicieni în teste de durabilitate de 804 de kilometri simulând rally-cross, unde au fost comparate cu Subaru WRX.

"Mustang Mach-E Rally pune în mâinile clienților noștri pasiunea de zeci de ani a Ford pentru campionatele de raliu din întreaga lume", a declarat Jim Farley, directorul executiv al Ford. "Duce Mustang acolo unde nu a mai fost până acum - pe drumuri de pietriș și de pământ. Inspirat de adevărații pasionați de condus, o experiență de condus cum nu a mai fost niciodată până acum, pentru plăcerea pură de a conduce."