brand

Noul Renault Captur facelift 2024 a fost suprinse în teste

Noul Renault Captur facelift 2024 a fost suprinse în teste

Captur este unul dintre cele mai bune SUV-uri mici pe care le puteți cumpăra în acest moment, chiar i-am acordat premiul de SUV mic al anului în 2021, dar Renault vrea să-l facă și mai bun cu un facelift.

Aceste ultime fotografii spion arată noua mașină în dezvoltare și, datorită noului Renault Clio facelift recent dezvăluit, avem deja o idee bună despre ce ne putem aștepta de la Captur actualizat, atât la interior, cât și la exterior.

Cea de-a doua generație Captur a fost lansată imediat după cel mai recent Renault Clio, astfel că modelul facelift va fi probabil dezvăluit în jurul sfârșitului acestui an. Judecând după această mașină de test, partea frontală ar putea urma o cale de design similară cu cea a lui Clio, cu blocuri optice LED mai mari, plus o bară de protecție mai angulară și mai agresivă. Noua insignă Renault va fi așezată, de asemenea, pe o grilă revizuită.

În partea din spate există mai mult camuflaj, care ar trebui să ascundă un set nou de blocuri optice spate și o nouă bară de protecție. La fel ca la Clio, ne așteptăm să vedem un nou nivel de echipare Alpine, vârful de gamă, cu jante personalizate.

De asemenea, ne așteptăm să vedem o oarecare crossover de tehnologie de la Clio actualizat la Captur. Modelul Captur actual oferă posibilitatea de a alege între un ecran tactil de șapte sau nouă inci, iar cu acest facelift ne așteptăm ca acest lucru să continue, deși ar putea fi adăugat un ecran mai mare de 10 inci pentru șofer. Sistemul de infotainment în sine va fi, de asemenea, reproiectat.

Nu ne așteptăm la schimbări uriașe în ceea ce privește opțiunile de motorizare, deși Clio pare să fi câștigat un plus de eficiență a consumului de combustibil - ne așteptăm la rezultate similare în cazul lui Captur. Un model TCE 90 va veni cu un motor turbo de 1,0 litri care dezvoltă 91 CP. Deasupra acestuia există un model E-Tech full-hybrid, cu o unitate pe benzină de 1,6 litri și o baterie de 1,2 kWh care dezvoltă împreună 143 CP. În vârful gamei ar trebui să se afle hibridul plug-in E-Tech - un motor de 1,6 litri cu patru cilindri cuplat la o baterie de 9,8 kWh pentru 158 CP.