brand

BMW X3 2025 a mai pierdut din camuflaj

BMW X3 2025 a mai pierdut din camuflaj

Chiar dacă suntem abia la începutul lunii septembrie, BMW X3 a intrat în anul de fabricație 2024 în urmă cu câteva săptămâni. Spionii noștri s-au apropiat de aproape de nu unul, ci de două prototipuri, care aveau ceva mai puțin camuflaj decât la întâlnirile anterioare. Ambele aveau caroseria de serie.

De la bun început, trebuie să menționăm că cele două vehicule de testare aveau motoare cu combustie, deoarece viitorul iX3 va arăta substanțial diferit prin trecerea la platforma Neue Klasse. Actualul crossover electric are, în esență, același design ca și X3 cu motorizare convențională prin partajarea platformei CLAR, dar acest lucru se va schimba în 2025 cu arhitectura electrică dedicată.

Dintre cele două prototipuri, cel care ne-a atras atenția este cel cu numărul de înmatriculare care se termină în "4072", deoarece are jante bicolore mai mari și etriere de frână roșii. Niciunul dintre ele nu avea terminații vizibile ale țevilor de eșapament, ceea ce sugerează că este vorba de niveluri de echipare cu specificații mai mici, posibil fără pachetul M Sport. Versiunea M Performance - potențial etichetată ca fiind un X3 M50i - a fost deja văzută cu un sistem de evacuare cvadruplă.

Deși designurile recente ale BMW au fost controversate (ca să nu spunem altceva), noul X3 (nume de cod G45) arată normal, în sensul că nu are o grilă de rinichi supradimensionată sau faruri divizate. De asemenea, nu pare a fi nici prea angular. Tragând cu ochiul prin camuflaj în partea frontală se află luminile de zi cu LED-uri în formă de bumerang, în aceeași linie cu cele ale modelelor mai mari X5 și X6 care au fost facelift-uite la începutul acestui an. În partea din spate, motivul "X" pe care l-am văzut pe grafica lui X5 atunci când a debutat versiunea actualizată a fost reinterpretat pentru noua generație X3.

Există încă straturi suplimentare de deghizare pe părțile laterale ale prototipurilor, dar, cu toate acestea, este evident că noul X3 este următorul model BMW care va primi mânere de ușă la același nivel pentru un flux de aer mai bun care să asigure o eficiență sporită. O mică creștere a dimensiunilor pare logică, având în vedere că X1 este mult mai mare decât era înainte, măsurând acum 177 de centimetri lungime

Sunt planificate propulsoare pe benzină, diesel și hibride plug-in, iar zvonurile spun că un X3 M complet a primit deja numele de cod "G97", dar nimic nu este oficial. Așteptați un debut oficial al versiunilor obișnuite ale lui X3 în prima parte a anului viitor, deoarece se presupune că producția va începe în august 2024 sau cu aproximativ un an înaintea lui iX3 bazat pe Neue Klasse.