Audi RSQ8 primește un boost de putere și un pachet aerodinamic brutal de la Mansory
Mansory nu este chiar faimos pentru munca sa pe produsele Audi, deoarece compania de tuning are o moștenire mult mai semnificativă în ceea ce privește modificarea vehiculelor Mercedes-Benz, BMW, Ferrari, Bentley și altele. Cu toate acestea, prima încercare a companiei de a moderniza un Audi - RS6 Avant din 2020 - a fost puternic impresionantă, iar acum a venit în sfârșit momentul să vedem al doilea proiect Mansory bazat pe Audi. Și este la fel de uimitor.
Mansory a luat-o pe rețelele de socializare pentru a promova RSQ8 cu upgrade-uri de performanță și vizuale de la compania de tuning din cadrul mărcii. Aceasta nu este prima apariție online a vehiculului, deși Mansory îl prezintă acum cu un nou finisaj și dezvăluie mai multe detalii despre îmbunătățirile față de modelul de serie.
Începând cu exteriorul, nu poți rata partea frontală puternic revizuită, care nu este deloc subtilă. Bara de protecție mai agresivă are prize de aer mai mari la colțuri și un difuzor inferior cu un finisaj din fibră de carbon goală. Capota este mai sculptată și prezintă, de asemenea, același finisaj din carbon vizibil. Restul caroseriei este finisat în verde, cu accente galbene observate la nivelul barelor de protecție, jantelor și etrierelor de frână. Probabil că merită menționat faptul că toate componentele din carbon sunt fabricate în autoclavele proprii ale companiei.
Mansory este, de asemenea, responsabil pentru îmbunătățirile hardware aduse V8-ului de 4,0 litri de sub capotă. Printre acestea se numără un nou sistem de evacuare - dezvoltat și construit in-house - și alte ajustări mai mici, combinate cu o unitate ECU modificată. Rezultatul este o putere maximă de 780 de cai putere (574 de kilowați) și un cuplu de 1.000 de Newton-metri pentru un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe oră în doar 3,3 secunde. Viteza maximă este limitată la impresionanta valoare de 320 km/h.
La tracțiunea SUV-ului de performanță contribuie un set de anvelope de 24 de inci pentru toate cele patru colțuri, cu mase neportante minimizate pentru o manevrabilitate îmbunătățită. Anvelopele masive 295/30 R24 și 355/25 R24 umplu armonios pasajele roților din față și din spate.