brand

Noul Audi A7 foarte asemănător cu fratele mai mic A5

Noul Audi A7 foarte asemănător cu fratele mai mic A5

Următoarea generație a sedanului de lux Audi A7 pare să urmeze tendințele stilistice ale reînnoit A5, conform fotografiilor spion recent apărute. Schimbările majore preconizate pentru gama de modele Audi cu motoare pe combustie internă includ înlocuirea actualului A6 cu noul A7, ca parte a noii strategii de redenumire a companiei. Deși va purta un nume diferit, viitorul A7 va continua să rivalizeze cu actualii competitori ai lui A6, precum BMW Seria 5 și Mercedes Clasa E.

Imaginile spion surprinse în timpul testelor pe șoselele din Germania dezvăluie similitudini evidente între redesign-ul lui A7 și cel al lui A5, în special în ceea ce privește farurile și stopurile. Cu toate acestea, camuflajul aplicat încă ascunde unele detalii despre aspectul final al noului model.

Linia acoperișului curbată, specifică cupeelor, pare să fi fost abandonată în favoarea unui profil mai tradițional, cu trei volume distincte. Această schimbare ar putea apropia vizual noul A7 de actualul A6, în ciuda denumirii diferite. În plus, suprafețele caroseriei par să fie mult mai netede decât în cazul limbajului de design actual al Audi, cu mai puține linii pronunțate și un accent mai mare pe o imagine largă și agresivă.

La fel ca în cazul variantei break (Avant), partea din spate a sedanului A7 este caracterizată de faruri mari care încorporează o bară luminoasă întinsă pe toată lățimea. Această abordare este inspirată în mod evident de modelele electrice e-tron GT și Q8 e-tron.

Luminile de frână propriu-zise sunt amplasate într-o secțiune întunecată, în partea inferioară a fiecărei părți laterale a hayonului. Această configurație diferă de cea a modelului A5 Avant, ale cărui stopuri sunt proeminente în partea superioară a hayonului.

Deși imaginile spion nu oferă indicii despre interiorul noului A7, acesta ar trebui să integreze cea mai recentă generație de interfețe digitale Audi. Acest lucru ar putea însemna renunțarea la sistemul MMI cu două ecrane din modelele actuale A6/A7 în favoarea unei configurații cu trei ecrane, similară celei din Q6 e-tron.

Sub capota noului A7, Audi este așteptat să integreze o nouă generație de motorizări hibride și hibride plug-in. Variantele plug-in hibrid ar putea oferi o autonomie electrică mai mare decât configurațiile actuale, datorită bateriilor de capacitate superioară.

De asemenea, este de așteptat o versiune performantă S7 Avant, precum și un model de vârf de gamă RS 7 Avant, deja surprins în timpul testelor. Acesta din urmă va adopta un sistem hibrid plug-in de înaltă performanță, alături de un design mai agresiv cu elemente de caroserie specifice.

Deși Audi a traversat o perioadă relativ liniștită până în 2024, acest an a marcat începutul unei revitalizări a gamei de produse. Alături de noile modele A5, Q5 și Q3, precum și de o versiune actualizată a lui A3 în gama pe combustie, compania a lansat și modelele electrice A6 și Q6 e-tron, precum și o versiune actualizată a lui e-tron GT.

Noul A7, atât în varianta Sportback, cât și în cea Avant, este așteptat să se alăture gamei în 2025, moment în care gama Audi va arăta foarte diferită față de cea actuală.

Redesenul Audi A7 marchează o nouă etapă în evoluția stilistică a producătorului de mașini de lux german. Prin îmbinarea elementelor de design inspirate de modelele electrice cu o abordare mai tradițională a liniilor exterioare, noul A7 pare să încerce să găsească un echilibru între inovație și clasicism.