brand

FORD FOCUS 2003

7.500 €

Date masina

  • Brand
    FORD
  • Model
    FOCUS
  • Anul fabricatiei
    2003
  • Rulaj
    186.364 KM
  • Pret
    7.500
  • Pret mediu in Romania
    7000 - 8000
  • Capacitate cilindrica
    1.600 CM3
  • Combustibil
    benzina
  • Caroserie
    masina de oras
  • Cutie de viteze
    manuala
  • Norma de poluare
    nespecificata
  • Putere
    100 CP
  • Locatie
    oradea, judet bihor
  • Masina gasita pe
    autovit
  • Vechime anunţ
    28 zile
  • ID anunţ
    pecEOE

Dotari

checkabs
checkaer conditionat
checkaer condiționat
checkairbag sofer
checkaltul
checkanvelope de iarnă
checkanvelope de vară
checkdiesel
checkelectric
checkgri
checkhardtop
checkhatchback
checknou
checkoglinzi electrice
checkradio
checkrezervă
checkservodirectie
checksistem audio
checksp
checkstergatoare parbriz
checktapiterie stofa

Descriere

Dotată cu cea mai echilibrata motorizare (1.6 Zetec cu 101 cai putere - destul cât să te simți pilot, dar fără să-ți sară permisul din buzunar) a acestui model si cu probabil cea mai buna suspensia in categoria ei, Ford Focus MK1 este o mașina cinstita. Este o mașina făcută pe vremea când mașinile erau făcute de ingineri si nu de contabili. Este o mașina pe care o alegi cu creierul dar care îți rămâne in inima.


Din pacate nu-mi pot permite sa țin doua mașini si sunt nevoit sa renunț la pofta inimii si sa rămân cu mama la copii.


- An fabricație: 2003 (mai matură decât unii șoferi de azi)

- Prima inmatriculare in Ianuarie 2004

- Motor: 1.6L aspirat natural, 101 CP, 74 kW

- Kilometri: 186.364 km (nici prea puțin, nici prea mult)

- Combustibil: Benzină (nu diesel, nu electric, nu probleme cu DPF sau baterii scumpe)

- Caroserie: Hatchback (perfectă pentru oraș, dar nu se sperie nici de drumuri grele)

- Dotări: Aer condiționat (ca să nu te transformi în grătar pe roți vara), oglinzi electrice, ABS

- Ambreiaj nou la 166.000 km – nu pleacă singură din rampă


Fiind prima mea mașina, am ales-o cu mintea si după multe luni de cercetări. Doream o mașina care sa tina cu șoferul fără experiența: să-l ajute sa învețe sa ia o curba fără sa se răstoarne, sa învețe sa parcheze fără să-si vând un rinichi pentru a acoperi pagubele, sa care un porc de Crăciun, sa găsești piese (noi sau folosite) rapid si la prețuri decente in caz de nevoie.


Stare caroserie: N-are rugină curgătoare dar are câteva puncte pe praguri, lac sărit pe capotă și câteva zgârieturi de la parcări “strategice”. Dacă ești începător cum am fost si eu, n-o să plângi la prima zgârietură. Nici la a 10-a. O sa fii relaxat si o sa te poți focusa ;) pe condus.


Stare interior: 8/10 - ultimul detailing a fost făcut in Martie 2025. Mașina foarte confortabila atât pentru șofer cât si pasageri.


RCA + ITP valabil până în Octombrie 2025


- 2 anvelope de vară Nokian iLine pe spate (minim un an de liniște)

- 2 anvelope de vară GT Radial pe față (noi, gata să roadă asfaltul)

- 4 anvelope de iarnă Nokian WR D4 (bune încă 2 ani, deci fără stres iarna)

- Roată de rezervă + o anvelopă extra (că nu se știe niciodată) Nokian iLine de vara

- Scut motor din oțel de 3 mm (pentru că nu trăim pe autostrăzi nemțești si din fabrica vine fără scut)

- Doua telescoape utilizate pe care le-am primit si eu cadou

- Kit vopsea - daca ai chef, pricepere si condiții necesare pentru a acoperi lacul sau punctele de vopsea sărite. Eu am încercat in fata blocului, nu mi-a ieșit, nu ma pricep.

- Oglinda stanga de rezerva

- 1/2 Grila stergatoare parbriz


De ce să o cumperi?


- Perfectă pentru începători – ușor de condus, greu de stricat

- Ideală pentru drumuri rurale – garda la sol nu te lasă blocat la prima groapă

- Întreținere ieftină – piese peste tot, la prețuri de bun-simț

- Ai deja anvelope pentru orice sezon – economisești bani și timp


7.500 Lei