brand

Topul mașinilor pe care să stai cu ochii în anul 2023

Topul mașinilor pe care să stai cu ochii în anul 2023

2023 se anunță un an foarte promițător din multe puncte de vedere pentru pasionații de mașini. Ca să-ți demonstrăm că este așa, noi, echipa cauțimașină.ro ți-am pregătit un top al celor mai interesante mașini pe care merită să stai cu ochii în lunile ce urmează.

Audi Q6 e-tron

Cine nu și-ar dori o sufragerie elegantă, complet electrificată, pe patru roți? Piața încă țipă după SUV-uri noi – iar cei de la Audi sunt bucuroși să ofere clienților săi exact ceea ce își doresc. Noul Q6 e-tron va sosi pe piață la sfârșitul anului 2023 ca un nou rival pentru Tesla Model Y.

El se bazează pe o versiune a arhitecturii PPE a lui A6 e-tron, ceea ce înseamnă că ar trebui să beneficieze de aceeași tehnologie, cu încărcare rapidă. Autonomia este puțin mai mică, având în vedere dimensiunile mai mari și forma mai puțin aerodinamică a mașinii – dar o autonomie de aproximativ 640 de kilometri ar trebui să fie totuși posibilă.

BMW M3 Touring

BMW se pregătește pentru lansarea noului M3 Touring. Va fi pentru prima dată când unul dintre motoarele M Performance ale mărcii își va găsi drumul în Seria 3 prin mijloace oficiale.

M3 Touring va avea același stil agresiv cu care ne-a obișnuit până acum și va fi propulsat de același motor turbo de 3,0 litri și șase cilindri pe benzină. La fel ca majoritatea automobilelor din familia M de la BMW, probabil că varianta cea mai puternică, Competition, va avea 510 CP. Iar tracțiunea pe patru roți va fi și ea standard.

Mercedes C63 AMG S Plug-in Hybrid

Mercedes C63 AMG S face parte din planurile controversate ale celor de la Mercedes de a renunța la motoarele sale obișnuite V8 în favoarea unei configurații hibride plug-in cu patru cilindri. Chiar dacă a trecut la patru cilindri, nu a existat niciun compromis în ceea ce privește performanța. De fapt, capacitatea sa de a ajunge de la 0 la 100 de kilometri pe oră în doar 3,4 secunde îl face cu 0,6 secunde mai rapid decât modelul anterior.

Chiar dacă acesta este un PHEV, să nu te aștepți la mare lucru în ceea ce privește autonomia electrică sau emisiile scăzute de CO2. Cifrele oficiale arată o autonomie destul de impresionantă, iar emisiile de CO2 sunt de 156 g/km. Acesta va veni pe piață în versiuni break și tip limuzină și va avea tracțiune integrală și direcție pe puntea spate.

Porsche Macan

Porsche Macan va fi înlocuit în 2023 – iar (surpriză, surpriză) noul venit va fi disponibil cu un motor electric. Porsche a prezentat deja noul SUV sub formă de prototip, iar stilul mașinii nu pare să se îndepărteze prea mult de cel al modelului mai vechi. Vechiul Macan s-a vândut bine, așa că nici noul Porsche nu ar ar avea de ce să îi sperie pe clienții fideli.

Când va ajunge pe piață, acest nou automobil va fi una dintre primele mașini create pe noua platformă PPE de la Audi și Porsche. La fel ca și Taycan, va veni și cu un sistem electric de 800 de volți, care va permite viteze de încărcare super rapide. Porsche recunoaște, de asemenea, că energia electrică nu este potrivită pentru toată lumea, așa că se pare că pregătesc și un „succesor alimentat convențional” pentru șoferii care preferă stilul clasic.

Renault Austral

Austral este un nou SUV de familie care este conceput pentru a concura cu Ford Kuga, Kia Sportage și Hyundai Tucson. Acesta împrumută elemente din designul său și cea mai mare parte a tehnologiei sale (inclusiv un nou sistem de infotainment portret de 12,3 inchi) de la noul Megane E-Tech Electric.

De asemenea, împărtășește aceleași baze cu Nissan Qashqai și va fi oferit cu un sistem hibrid complet de 1,2 litri, care produce 200 CP și poate returna 51,1 mpg.

Opel Astra și Astra Touring GSe

Odată cu planurile de a-și electrifica întreaga marcă, Opel a introdus o submarcă de înaltă performanță numită Grand Sport Electric sau GSe, iar primele modele care au primit acest tratament îmbunătățit sunt Astra și Astra touring PHEV. Acestea vor beneficia de o schimbare a șasiului și a indicațiilor de design, inclusiv o înălțime mai mică, direcție și suspensie diferite, jante exclusive de aliaj de 18 inchi și scaune sport în față.