partner

Descoperă cele mai bune oferte de la partenerul nostru METZ CARS

Cele mai bune SUV-uri europene în care să investești anul acesta. Top SUV-uri 2022

Cele mai bune SUV-uri europene în care să investești anul acesta. Top SUV-uri 2022

Dacă te numeri printre nenumărații șoferi care consideră doar SUV-urile ca fiind mașini adevărate, atunci echipa cauțimașină.ro ți-a pregătit un top cu cele mai bune modele disponibile pe piață la ora actuală. Aproape fiecare producător celebru de mașini produce cel puțin un SUV, motiv pentru care piața abundă de modele care mai de care mai speciale. De la mașini de oraș și până la mașini de lux, există câte o opțiune pentru fiecare.

Toate respectă aceeași formulă când vine vorba de stil, cu o gardă la sol mai înaltă decât o mașină obișnuită și un aspect robust al caroseriei. Dar nu este vorba doar despre aspect, ci și despre alte detalii care fac diferența.

Chiar dacă ne limităm căutările la SUV-uri suficient de mari pentru a servi drept mașini de familie, cu spațiu pentru cel puțin patru adulți cu picioare lungi, pentru bagaje și pentru scaune de copii sau câini care îți doresc multă libertate, trebuie totuși trebuie să decidem între modelele de duzină sau cele mainstream sau premium, între cele cu cinci sau șapte locuri sau între diferite motorizări: benzină, diesel, mașini hibride sau electrice.

1. Seat Tarraco

Mulți producători de mașini se luptă pentru segmentul SUV-urilor - o clasă atât de populară, dar parcă nimeni altul nu se străduiește ca Seat. Mai mult de o treime din vânzările Seat din prezent sunt de SUV-uri, subliniind astfel importanța obținerii formulei potrivite pentru mașini precum Tarraco.

Latura practică este cel mai important factor, iar aici Tarraco impresionează pe deplin. Cu șapte locuri, Tarraco transportă cu plăcere mulți pasageri, inclusiv copii mici în scaune de mașină specială, iar portbagajul este de asemenea foarte spațios, cu o capacitate de aproximativ 700 de litri cu al treilea rând pliat.

Considerăm că Tarraco este mai bine echipat chiar și decât Skoda Kodiaq și Peugeot 5008 care se vinde la prețuri similare. Interiorul are un design simplu, dar și un aspect curat, iar infotainment-ul este familiar cu cel al altor modele care fac parte din grupul VW.

2. BMW X5

BMW a lansat primul X5 în anul 1999, când amestecul său de stil, caracter practic și inginerie de calitate l-a ajutat să se diferențieze imediat față de concurența SUV-urilor. Inițial, BMW a comercializat X5 ca un vehicul sportiv, dar a evoluat astfel încât să poată oferi niveluri superioare de lux, de confort și de rafinament.

X5 a demonstrat dintotdeauna o flexibilitate sporită, atât în variantele cu cinci, cât și cu șapte locuri, iar introducerea versiunii hibride plug-in xDrive45e, extrem de capabilă de altfel, a ajutat la popularizarea modelului X5.

3. Renault Captur

A concura în clasa SUV-urilor mici înseamnă să dai dovadă de mult stil și versatilitate, precum și de un raport calitate-preț bun. Există atât de multe modele diferite disponibile, așa că o mașină de această dimensiune trebuie să iasă în evidență prin caracteristici deosebite pentru a avea șansa de a câștiga premiul Cel mai bun SUV mic al anului.

Renault Captur, care se bazează pe cel mai bine vândut Clio, are un aspect frumos și este foarte comod, permițându-le șoferilor care îl conduc să ocupe o poziție înaltă în timpul șofatului, asta pe lângă toate nivelurile generoase de echipare chiar și în varianta standard și prețuri atractive. Ce să nu-ți placă la el?

4. Skoda Enyaq iV

Skoda Enyaq iV este prima mașină complet electrică care provine de la celebra marcă cehă și a stabilit deja un standard puternic pentru Skoda electrică a viitorului.

Enyaq iV împarte o serie de piese cu Volkswagen ID.4, cum ar fi bateriile și motoarele, dar într-un pachet foarte convenabil, tipic pentru Skoda. Cu alte cuvinte, avem de-a face cu o mașină simplă, practică și robustă, care vine la pachet cu o mulțime de elemente esențiale.

Pentru a păstra lucrurile cât mai simple, sunt disponibile două variante cu diferite dimensiuni de baterie (58kWh iV 60 și 77kWh iV 80), care oferă o autonomie puternică de până la 410 și, respectiv, 530 kilometri. Echipamentul nu este la fel de extravagant ca la unii din rivali, dar toate elementele esențiale sunt acolo, cu faruri LED, afișaj digital al instrumentelor Virtual Cockpit, control al climatizării, control al vitezei de croazieră și senzorii de parcare în spate care vin ca standard pe modelul de bază.