partner

Descoperă cele mai bune oferte de la partenerul nostru EPIC AUTO

Cele mai scumpe 3 mașini europene în anul 2022. Da, sunt toate de la Bugatti!

Ești cumva un milionar în căutarea unui bolid care să fie exact așa cum ți-ai imaginat din toate punctele de vedere? Care să se potrivească perfect cu statutul tău, dar și cu personalitatea ta deosebită? Pe care lumea să-l privească și să-și dea seama imediat cu cine are de-a face? Atunci ai ajuns fix unde trebuie pentru că în acest articol cauțimașină.ro ți-a pregătit o listă cu cele mai scumpe și spectaculoase mașini din Europa pe care poți să le cumperi la ora actuală. Este vorba bineînțeles de exemplare unul și unul de la compania Bugatti, dar nu de oricare, ci pur și simplu senzaționale.

Cele mai scumpe 3 mașini europene în anul 2022. Da, sunt toate de la Bugatti!

1. Bugatti La Voiture Noire

Există mașini Bugatti de buget și Bugatti-uri ca acesta: La Voiture Noire. Este o mașină cu adevărat unică, dar și cu un preț pe măsură. Din punct de vedere al prețului, acest Bugatti este a doua cea mai scumpă mașină din lume și cea mai scumpă din Europa.

La bază el este de fapt un Chiron, model special din 1940, Type 57 Atlantic, creat de fiul fondatorului Bugatti, Jean Bugatti, care se pare că a dispărut în mod misterios în timp ce călătorea cu un tren de la fabrica Bugatti din Molsheim, Franța, la Bordeaux.

Spre diferență de un Chiron obișnuit, Bugatti La Voiture Noire este cu 450 mm mai lungă și a fost fabricată ca un tourer superb. Bugatti La Voiture Noire folosește în continuare același motor quad-turbo de 8,0 litri, W16, cu o putere de 1500 CP. Dar chiar și cu astfel de calități, rămâne de văzut dacă poate găsi pe cineva suficient de bogat pentru a comanda un exemplar, cel puțin la noi, în România.

Cele mai scumpe 3 mașini europene în anul 2022. Da, sunt toate de la Bugatti!

2. Bugatti Centodieci

În comparație cu La Voiture Noire, Bugatti Centodieci este un automobil comun. Dar asta nu înseamnă că mai puțin popular sau apreciat. Din acest model se pare că Bugatti nu va construi decât zece exemplare, iar una a fost deja cumpărată de nimeni altul decât fotbalistul Cristiano Ronaldo.

Vrei să știi câteva detalii importante despre Centodieci? S-ar putea să-ți amintești de ultimul Bugatti construit de producătorul francez înainte de a fi luat sub aripa celor de la Volkswagen. Numit EB110, el a rivalizat cu McLaren F1, având un șasiu din fibră de carbon, aerodinamică activă și un motor V12 quad-turbo de 3,5 litri și 550 CP.

Bugatti Centodieci împrumută același spate agresiv și folosește o aripă reglabilă mecanic, similară cu EB110 Super Sport. Dar va are o putere masivă de 1600 CP, datorită motorului său quad-turbo W16 de 8,0 litri de la Chiron, modificat.

Această mașină este modul celor de la Bugatti de a sărbători cea de-a 110 aniversare a mărci. La ce preț? Foarte multe milioane de euro.

Cele mai scumpe 3 mașini europene în anul 2022. Da, sunt toate de la Bugatti!

3. Bugatti Divo

Tot milionar trebuie să fii și ca să poți cumpăra un Bugatti Divo, dar, să spunem așa, unul mai modest. Iar în ceea ce privește numărul de exemplare ale acestui model, este clar că vei prinde mai ușor o mașină întrucât, atunci când vine vorba de Bugatti-uri de lux, cu cât sunt mai ieftine cu atât sunt mai multe.

Divo are un preț cam de două ori mai mic decât Bugatti Centodieci și chiar dacă este ieftin în comparație cu primul, el încă face ca Bugatti Chiron standard să arate ca o mașină de buget. Până acum, au fost produse doar 40 de exemplare din acest model, iar ultimul a ieșit de pe linia de producție anul trecut, în iulie.

Cu siguranță nu te mai surprinde deja, dar și Bugatti Divo se bazează pe un Chiron și folosește același motor ca acesta, un W16 foarte capabil. Dar spre deosebire de Chiron, Divo a fost conceput mai mult ca o mașină sport, axată pe performanțele de pe pistă, decât ca un războinic din prima linie.

Chironul standard merge mai repede decât un Divo datorită modului său special „Top Speed”, dar Bugatti Divo își face de râs fratele în curbe. De asemenea, el are un aspect mai amenințător care îl ajută să iasă mai bine în evidență, precum și o gamă largă de opțiuni de personalizare.