brand

Cele mai bune modele de mașini sport europene lansate pe piață în anii 2000

Cele mai bune modele de mașini sport europene lansate pe piață în anii 2000

Europa este continentul unde s-a născut Formula 1 așa că nu este deloc surprinzător numărul impresionant de automobile sport care an de an ies pe porțile fabricilor de aici. La începutul anilor 2000 de exemplu, o mulțime de companii precum BMW au scos unul după altul modele fenomen, cu mare potențial de a se transforma în mașini clasice în viitorul apropiat.

Dacă îți plac mașinile sport, dar nu ai un buget suficient de generos pentru a investi într-una nouă, atunci cauțimașină.ro ți-a întocmit o listă cu câteva modele excelente lansate în anii 2000 pe care ai putea să le iei în considerare. Iată care sunt acestea.

Mercedes-Benz CLK DTM AMG

Dacă nu îți spune nimic numele CLK DTM AMG, asta se datorează faptului că, la fel ca prea multe alte modele grozave, el nu a fost suficient de promovat. Din fericire însă, se găsește ușor în Europa și merită inclus pe orice listă cu mașini sport europene de top, întocmită vreodată. Unii oameni preferă automobilele cu linii mai seducătoare decât CLK DTM AMG, dar nouă ne place la nebunie spatele său cu o arcadă arcuită într-un mod foarte agresiv, gândită în așa fel încât să promoveze fluxul de aer din jurul automobilului atunci când acesta se află în mișcare.

Mercedes-Benz SLK 55 AMG

Pe vremea când Mercedes încă știa cum să se descurce cu marca AMG, lansând pe piață câteva automobile cu nume grele, a apărut și SLK 55. Așa cum probabil ai observat cu siguranță, în perioada aceea Mercedes se pricepea de minune să fabrice mașini cu câte trei litere pe caroserie, iar SLK 55 este unul din acele exemple. Acest Mercedes cu un look foarte sportiv, datorită capătului frontal cu lifting care a fost proiectat să semene cu nasul unei mașini de F1, ni-l putem ușor imagina pe orice pistă de mașini, și în opinia noastră, arată chiar mai bine decât SLC din generația actuală.

Porsche 996 GT3 RS

Cu luneta sa din policarbonat, capota din fibră de carbon și o serie întreagă de alte tehnici aplicate pentru reducerea greutății, Porsche 996 este, în mod surprinzător, o mașină mult mai ușoară decât un 911 standard, deoarece GT3 RS este o versiune mai axată pe pistă decât pe străzile de oraș. Spre deosebire de versiunea actuală totuși, 996 GT3 RS nu este prevăzut cu direcție pe patru roți, așa că la capitolul manevrabilitate este un automobil tipic pentru Porsche, cu motorul amplasat pe partea din spate.

Aston Martin DB9

Deși nu era la fel de orientat pe performanțe precum DBS care a venit pe piață ceva mai târziu, în noul mileniu, DB9 nu era încă de la lansarea lui pe piață o mașină de la care puteai să-ți iei ochii. Asta pentru că a venit echipat cu un motor V-12 de 6 litri care producea 444 de cai putere și propulsa DB9 la 60 mph în doar 4,7 secunde. În plus, designul său a îmbătrânit mai bine decât majoritatea mașinilor de la începutul anilor 2000, ca un vin bun din aceeași perioadă.

Audi RS6 Avant Plus

Dacă ești unul dintre acei oameni care cred că un wagon car este bun doar pentru a te duce la sala de sport și apoi înapoi această, atunci un Audi RS6 Avant Plus nu are ce căuta în garajul tău. Dar dacă totuși, îți place o mașină rapidă și cu mai mult spațiu decât o berlină, RS6, cu motorul său de 429 de cai putere, ar fi mai mult decât perfect pentru tine. Din fericire însă, Audi RS6 se găsește foarte ușor pe piața europeană și dacă ești fan mașini sport, mai trebuie să-ți spunem despre această mașină că poate depăși ușor chiar și un R8 într-o cursă cinstită.

Maserati Quattroporte V

Quattroporte V se remarcă printr-un motor V-8, de 4,2 litri, cu 394 de cai putere și cu abilitatea de a atinge 60 mph în 5,2 secunde, ceea ce nu este deloc rău pentru un sedan de dimensiuni mari. Cu toate acestea, partea noastră preferată a mașinii este interiorul său foarte stilat, care îți cade cu tronc încă de la primul condus.