brand

La Rose Noire Droptail – Când devine o mașină „prea mult”?

La Rose Noire Droptail – Când devine o mașină „prea mult”?

Prin lansare modelului La Rose Noire Droptail, compania britanică de automobile Rolls Royce a dus industria auto la un alt nivel. Primul din cele patru modele speciale a fost deja prezentat în cadrul unul eveniment privat în care noul proprietar a plecat cu el acasă. Caracteristicile unicate sunt construite manual, unele dintre ele special concepute la cererea omului de afaceri care și-a permis să cheltuie peste 30 de milioane de dolari pentru a deține un asemenea produs.

Conceptul propus de Rolls Royce este unul de-a dreptul fabulos, cu particularități tehnice, structuri noi și o arhitectură specifică companiei britanice. Modelul utilizează 10 produse și servicii tehnologice, inclusiv HTML5, jQuery și Google Analytics care permit ocupanților autoturismului să se simtă bine prin intermediul jocului său de noroc preferat de la slot v casino sau pur și simplu să se bucure de melodia preferată prin intermediul sistemului de sunet Bang & Olufsen cu 18 difuzoare și un amplificator de 1.300 de wați.

La Rose Noire Droptail este cel dintâi Rolls-Royce care vine cu grilă frontală Pantheon înclinată spre partea superioară care confirmă că produsele companiei britanice nu sunt chiar pentru orice tip de client. Lansarea modelului acesta duce industria auto la un cu totul alt nivel, motiv pentru care se vor produce doar patru Rolls Royce La Rose Noire Droptail. Prea mult ar spune persoane care nu au avut ocazia să vadă pe viu mașina, însă cu toate acestea deja a fost prezentată și predată noilor proprietari despre care se spune că ar fi o familie de americani.

Numele autoturismului reprezintă o expresie personală, îndrăzneață și sofisticată inspirată de trandafirul negru de baccarat. La Rose Noire reprezintă rezultatul a patru ani de lucru, timp în care s-a pus mult accentul pe calitate, exclusivitate și extravaganță. Cu alte cuvinte, britanicii de la Rolls Royce au dorit ca prin intermediul noului produs să readucă în atenția pasionaților de mașini tipul de caroserie roadster. Construcția este unică, iar pentru a putea fi realizată compania s-a abătut de la convenția tradițională cu patru locuri, specifice mașinilor acestui brand. Astfel, posesorii pot conduce fără plafon, sau cu plafon montat, ceea ce transformă autoturismul într-un coupe de primă clasă.

La Rose Noire Droptail, cel mai scump autoturism

Brandul Rolls-Royce era oricum unul exclusivist, iar produsele sale se vând la prețuri care îi pun pe gânduri și pe cei mai înstăriți oameni ai planetei. Odată cu lansarea La Rose Noire Droptail a fost doborât și un record pentru o mașină cu două locuri. Peste 30 de milioane de dolari l-a costat pe noul proprietar, în contextul în care mașina a fost concepută după dorința clientului. Un reprezentant al brandului britanic a anunțat că vor fi doar patru modele special construite pentru oameni cu posibilități materiale care își doresc ceva inedit.

Dotările mașinii sunt speciale

Pentru a putea fi vopsită într-un roșu care se schimbă după lumină a fost dezvoltat un proces special de aplicare care a fost definitivat după 150 de încercări. S-au făcut eforturi și pentru realizarea plafonului care se bucură de o zonă din sticlă electromatică ce poate fi controlată prin intermediul unui buton amplasat în bord.

Sigla Rolls-Royce a fost deconstruită pentru prima oară în istorie, iar lucrurile speciale nu se opresc aici.. La Rose Noire Droptail vine cu un ceas integrat poziționat în dreptul locului din dreapta. Este vorba despre un model unicat pe care clientul l-a comandat de la Audemars Piguet, asortat cu culorile mașinii și care este acționat datorită unui mecanism unic. La solicitările celui care a achiziționat modelul, ceasul a fost conceput special să se poată monta pe mașină, dar și să poată fi purtat. Un simplu buton atins este suficient pentru ca accesoriul elegant să iasă.

Audemars Piquet a ținut să graveze manual un trandafir, acțiune care a avut loc în cadrul atelierelor din Elveția. Același simbol apare și pe boxele audio. O altă cerere a proprietarilor a fost realizarea unei șampanii exclusive pentru modelul La Rose Noire Droptail.

Fără îndoială conceptul noului automobil lansat de Rolls-Royce a ridicat mult ștachetă pentru celelalte companii din industria auto, însă să cheltui peste 30 de milioane de dolari pe o mașină pare prea mult chiar și pentru milionarii planetei.