7 Mașini clasice care au schimbat istoria automobilelor pentru design-ul lor deosebit

7 Mașini clasice care au schimbat istoria automobilelor pentru design-ul lor deosebit

Există mașini gândite ca pur și simplu niște vehicule de familie făcute anume pentru a te deplasa facil din punctul A în punctul B și mașini clasice, care au schimbat pentru totdeauna istoria automobilelor și sunt la fel de iubite azi precum au fost acum zeci de ani când au fost lansate pe piață.

Începând cu moda mașinilor compacte lansată în anii 50 de compania germană Volkswagen și până mașinile musculoase ale americanilor, în acest articol vom vorbi despre șapte modele de mașini pe care lumea nu le va uita mult timp de acum înainte.

AMC Javelin

AMC Javelin avea un preț de aproximativ 35.000 de euro și este o mașină care a fost fabricată între anii 1968 și 1974. Din punct de vedere al design-ului său, AMC Javelin este definiția muscle car-urilor americane și pentru iubitorii acestui tip design reprezintă o alegere ideală întrucât poate fi găsită la un preț mai mic decât alte modele asemănătoare.

Citroen 2CV

Un Citroen 2CV costa aproximativ 15.000 de euro și a fost produs intens între anii 1948 și 1990. Principala caracteristică a acestei mașini era suspensia ei care îi permitea să meargă chiar și pe cele mai dure drumuri.

Fiat 124 Sport Spider

Acest model incredibil de elegant de Fiat a fost produs între anii 1968 și 1985 și putea fi cumpărat cu un buget de aproximativ 9.500 de euro. În cei 17 ani în care a produs acest model, celebra firmă italiană a produs mai mult de 200.000 de exemplare.

Porsche 914

În ziua de azi modelul 914 este considerat cel mai reprezentativ model al companiei Porsche, cu toate că nu a fost produs decât între anii 1970 și 1976. Dar în perioada în care a fost produs el nu se bucura de atât de multă admirație ca în ziua de azi, mai ales pentru faptul că era o mașină mai înceată decât Porsche 911, un model foarte similar cu el.

Volkswagen Beetle

Volkswagen Beetle a fost produs între anii 1953 și 1980 și este considerat cea mai bine vândută mașină din istoria automobilelor, dar și unul din cele mai longevive modele produse vreodată. Pentru aspectul său care aduce aminte de silueta unei broscuțe, în România Volkswagen Beetle era des alintat broscuță.

Pontiac Firebird

Firebird de la Pontiac este o mașină făcută celebră de actorul american Burt Reynolds. El a folosit-o în filmul Smokey și banditul și de atunci a început să fie considerată chintesența industriei de automobile din Statele Unite ale Americii. În ceea ce privește producția sa, Firebird Pontiac a fost fabricat între anii 1970 și 1981 și costa aproximativ 80.000 de euro, un preț destul de piperat, dar corect pentru caracteristicile acestui model.

Ford Mustang

Ford Mustang a fost produs între anii 1964 și 1973 și pentru că prețul său era de aproximativ 230.000 de euro, era încadrat la categoria mașinilor de lux. Pe de altă parte, chiar era luxos din toate punctele de vedere și deși odată cu trecerea timpului a devenit din ce în ce mai confortabil și mai rapid, pentru colecționari, Mustangul produs în perioada anilor 60 rămâne una din cele mai impresionante mașini americane create vreodată.

Ți-am stârnit interesul cu vreuna din acesta mașini excepționale pe care le-am descris aici? Îți dorești și tu o mașină de colecție sau pur și simplu o mașină pentru uzul de zi cu zi dar cu un aspect mai deosebit? Atunci te invităm pe platforma noastră, cauțimașină.ro, un agregator de anunțuri online unde găsești toate mașinile noi și second hand disponibile la ora actuală în România și unde poți să compari prețurile pentru a putea alege cea mai bună ofertă de pe piață.

De asemenea, dacă nu am reușit să te convingem cu niciunul din vehiculele din această selecție, să știi că pe blogul nostru avem o mulțime de astfel de articole informative din care să te inspiri! Indiferent dacă este vorba de cele mai bune mașini românești, europene, americane, japoneze sau de orice alt colț din această lume, aici găsești lecturi interesante care să te captiveze și să te ajute să faci la final o alegere în cunoștință de cauză.