brand

5 mașini lansate în anii 2000 în care încă merită să mai investești chiar și acum

Mașinile au o durată de viață mai lungă decât ne-am aștepta inițial. Întreținut corespunzător, un automobil bun poate fi folosit nu doar un deceniu sau două, ci chiar și mai multe. Dovada clară că așa stau lucrurile sunt mașinile de epocă pe care încă le vedem conduse fără probleme, cel puțin la expoziții și festivaluri. Iar acestea nu sunt singurele. Există o mulțime de mașini cu potențial, multe dintre ele lansate în anii 2000. Câteva dintre ele ți le vom prezenta în acest articol, iar dacă vrei să investești într-unul din aceste modele, îți recomandăm să folosești motorul de căutare cauțimașină.ro pentru că aici ai toate șansele să găsești un exemplar nu doar pe gustul tău, dar care să se încadreze și în bugetul de care dispui.

5 mașini lansate în anii 2000 în care încă merită să mai investești chiar și acum

E38 BMW M5

E39 M5 a fost primul M5 care a primit vreodată un motor V8. Unii entuziaști îl considerau un lup în haine de oaie, mai ales că avea un corp cu aspect modest. Acest M5 a fost unul dintre sedanurile care au contribuit masiv la începutul războiului german al sedanurilor din anii 2000.

S92 V8 de 4,9 litri producea 400 CP. Chiar dacă M5 a fost un sedan de lux cu greutate, BMW a reușit să-l facă rapid, atingând viteza de 100 de km pe oră de pe loc într-un timp de doar 4,7 secunde. După părerea noastră cel puțin, această mașină ar putea depăși cu ușurință un Audi RS6 cu care împărtășește multe similitudini sau un Mercedes E55 AMG.

5 mașini lansate în anii 2000 în care încă merită să mai investești chiar și acum

Porsche Boxster

Porsche Boxster de tip 986 a fost în produs între anii 1996 și 2004. A făcut parte din gama Porsche din anul 1997, având un motor M96. Acesta a fost un motor cu șase cilindri, de 2,5 litri, răcit cu apă, capabil să producă 201 CP.

Boxster era echipat cu un motor care făcea posibilă o distribuție aproape perfectă a greutății, la care contribuia și un centru de greutate scăzut, precum și o manevrabilitate bună. De asemenea, Boxster a împărtășit multe componente ale caroseriei și cu noul 911, inclusiv arhitectura motorului, interiorul, farurile, aripile față și capota.

5 mașini lansate în anii 2000 în care încă merită să mai investești chiar și acum

W46 BMW M3

La scurt timp după schimbarea mileniului, BMW a introdus o nouă generație de mașini M3. E46 a fost ca o continuare a unei povești de succes remarcabile care a început în 1986. Avea toate cele trei caracteristici ale unui M3: un design legendar și sunet atrăgător, oferind astfel o plăcere pură de a conduce.

E46 M3 avea emblematicul motor cu 6 cilindri în linie de la BMW, care era mai ușor și avea mai mult caracter. Avea, de asemenea, o construcție cu greutate redusă; pentru mulți pasionați, acest model a întruchipat o întoarcere la virtuțile lui E30 M3. Prima iterație a fost un coupe, decapotabilul fiind lansat abia anul următor.

5 mașini lansate în anii 2000 în care încă merită să mai investești chiar și acum

Lotus Evora

Evora a fost lansat în 2009 ca un concurent de seamă al modelului Porsche Cayman. A fost un model complet nou pentru Lotus, fiind o mașină sport, vândută la prețuri accesibile. De asemenea, Evora s-a remarcat și ca singura mașină sport 2+2 cu motor central din lume. Ea avea un nou șasiu ieșit din comun, realizat din bucăți de aluminiu lipite în trei părți: un cadru în partea din spate, un cadru frontal și unul central.

Despicarea șasiului a simplificat misiunea mecanicilor de a repara Evora la nevoie. S-a dorit să fie o versiune mai practică și mai rafinată decât Elise și Exige. Pentru a realiza acest lucru, la aceasta s-a folosit motorul Toyota V6 de 3,5 litri, păstrând în același timp caracteristicile care făceau mașinile Lotus unice, ușoare și echilibrate.

5 mașini lansate în anii 2000 în care încă merită să mai investești chiar și acum

BMW Z8

BMW Z8 a fost super roadsterul noului mileniu. El a fost prezentat la începutul anilor 2000 cu aspect uluitor și proporții clasice. Z8 a fost adăugat la portofoliul BMW de mașini sportive cu două locuri.

Și BMW Z8 avea tot un șasiu de aluminiu. De asemenea, sub capotă era un motor V8 monstruos, de 5,0 litri, cu o putere de 400 CP. Toată această putere a fost transmisă roților folosind transmisia cu șase trepte a BMW.